خبرهای داغ:
بخشدار گیان:

پایه و اساس پیشرفت هر جامعه‌ای آموزش و پرورش آن جامعه است

بخشدار گیان گفت: پایه و اساس پیشرفت هر جامعه‌ای آموزش و پرورش آن جامعه است، بنابراین نباید از توجه به آموزش و پرورش غافل بمانیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۸۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

پایه و اساس پیشرفت هر جامعه‌ای آموزش و پرورش آن جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در راستای آماده‌سازی فضاهای فیزیکی و استقبال از مهر ۹۷، با هماهنگی بخشدار و شهردار بخش گیان و با حضور مدیر آموزش و پرورش نهاوند و مدیران مدارس این بخش، جلسه‌ای در بخشداری شهر گیان برگزار شد و مسائل و مشکلات مدارس این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا غلامی مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم ضمن تشکر از بخشدار کوشا و ساعی بخش گیان از دغدغه‌مندی بخشدار در رابطه مدارس و دانش آموزان این بخش تشکر کرد.

بخشدار گیان نیز در این جلسه تصریح کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس پیشرفت و تحول هر جامعه‌ای است، بنابراین نباید از توجه به آموزش و پرورش غافل بمانیم.

هاشم جهانگیری گفت: جامعه ما توسعه نخواهد یافت مگر اینکه آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهیم و همه در راستای حل مشکلات این دستگاه انسان‌ساز بسیج شویم.

وی در ادامه مشکلات مدارس این بخش را تشریح کرد که با قول مساعد مدیر آموزش و پرورش تصمیماتی در رابطه با رفع این مشکلات اخذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات