مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح‌الله در گفتگو با بسیج مطرح کرد
مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح‌اللهاز خدمت رسانی بیش از 800 جهادگر بسیجی در قالب 45 گروه جهادی در پلدختر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

وحید مداحی مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله استان مرکزی مستقر در منطقه سیل زده پلدختر لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۴ واحد در پل‌دختر از گل‌ولای تخلیه‌شده است، گفت: این امر روزانه توسط 300 جهادگر و به عبارتی به ظرفیت ۴۶۰۰ نفر روز نیرو انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 45 محموله کامیون اقلام معیشتی و وسایل مورد نیاز در پلدختر توزیع شده است، افزود: سپاه روح الله استان از روز اول با تمام تجهیزات وارد عمل شده و تا پایان ماموریت خود در منطقه حضور خواهد داشت و یاری گر سیل‌زدگان در این منطقه خواهد بود.

مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله با اشاره به اقدامات و خدمات رسانی های موکب های استان مرکزی در این منطقه گفت: دو موکب مستقر استان مرکزی در پلدختر،  روزانه به طورمیانگین 4500 پرس غذای گرم پخت و بین سیل‌زدگان توزیع می کنند.

مداحی با بیان اینکه دو تیم پزشکی تخصصی در منطقه خدمت رسانی می کنند، اضافه کرد: همچنین تاکنون بیش از 800 بسیجی در قالب 45 گروه جهادی فعالیت های فرهنگی و رفاهی ویژه کودکان در این منطقه ارائه می دهند.

مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله خدمت به خانواده های شهدا در مناطق سیل زده را از دیگر اقدامات این قرارگاه دانست و خاطرنشان کرد: 30 خانواده معظم شهدا در مناطق سیل زده شناسایی شده است که بسته های معیشتی نیز به طور مستمر و همراه با نیازمندی های آنها برایشان ارسال می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات