خبرهای داغ:
استاد دانشگاه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و آمادگی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و صلابت است.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۱۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار سید حسینی در ویژه‌برنامه آبروی محله حوزه مقاومت المهدی(عج)، گرامیداشت شهدای کوی طالقانی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و آمادگی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و صلابت است.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال تزریق روحیه ضعف و ناتوانی در بین ملت‌های منطقه است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه حضور آمریکا در منطقه به گفته خودشان برای دوشیدن دولت‌های عرب خودفروخته به غرب است، افزود: این حضور زمینه ظلم به مسلمانان را فراهم کرده و آمریکا با برهم زدن وحدت شیعه و سنی عقب ماندگی مسلمانان را می‌خواهد.

وی تصریح کرد: ارتش آمریکای جنایتکار هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان در خاورمیانه حضور دارد و با کشته‌ها و هزینه‌های فراوانی که داشته هنوز به اهداف شوم خود نرسیده است.

حسینی عنوان کرد: امروز این ایران اسلامی است که سرافرازانه با اهدای خون 467 شهید و البته ویژه‌تر تزریق روحیه بسیجی در بین ملت‌های سوریه، یمن، عراق و لبنان به اهداف متعالی خود که همانا گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و برافراشته کردن پرچم ناب اسلام محمدی(ص) است، رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات