خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از گردهمایی بزرگ فرماندهای بسیجی در طول ۴۰ سال گذشته در لنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۵۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست مشترک بسیج و ایثارگران وستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: به زودی شهرستان لنجان شاهد رزمایش بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت در هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به برنامه های تدوین شده هفته بسیج در شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: ۱۹۸ عنوان برنامه در هفته بسیج و در شهرستان لنجان اجرا خواهد شد که از جمله آنها می توان به سرکشی از خانواده معزز شهدا، یادواره ها، رزمایش ها، اردوهای محرومیت زدایی، گردهمایی ها و برگزاری نمایشگاه ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد ۴۰ ساله بسیج در لنجان و با حضور مردم و مسؤولان افتتاح خواهد شد، تشریح کرد: این رویداد بزرگ در مسجد صاحب الزمان(عج) زرین شهر برگزار خواهد شد و مردم شاهد دستاوردهای بزرگ بسیج در عرصه های مختلف خواهند بود.

محمدی از گردهمایی بزرگ فرماندهای بسیجی در طول ۴۰ سال گذشته در لنجان خبر داد و یادآور شد: برای نخستین بار شاهد تجمع بزرگ بسیجیانی خواهیم بود که 40 سال مستمر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرده و در گام دوم انقلاب نقش بسزایی را ایفا می کنند.

وی با توجه به انتظارات مردم از بسیج تصریح کرد: مردم انتظارات زیادی را از بسیج دارند چراکه بسیج شجره طیبه ای است که نقش های مهم و کلیدی در جامعه را بر دوش دارد و امیدواریم با کمک دیگر نهادها بتوانیم در پویایی، تحرک و اقتدار ایران اسلامی همچون گذشته نقش آفرینی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها