خبرهای داغ:
در نشست مشترک بسیج و ستاد بزرگداشت هفته بسیج لنجان مطرح شد:
امام جمعه چرمهین گفت: بسیج مولود سپاه و سپاه مولود انقلاب اسلامی ایران است، طبیعی است که امروز شاهد چنین افتخارات بزرگی از بسیج باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۷۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، حجت الاسلام جعفر غلامی در نشست مشترک ستاد هماهنگی هفته بسیج و در جمع مسؤولان شهرستان لنجان با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف کشورمان اظهار کرد: بسیج مولود سپاه و سپاه مولود انقلاب اسلامی ایران است، طبیعی است که امروز شاهد چنین افتخارات بزرگی از بسیج باشیم.

امام جمعه چرمهین با بیان اینکه یکی از وظایف خطیر بسیج مقابله با انحرافات در جامعه است، خاطرنشان کرد: بسیجیان با قدرت تمام در مقابل انحرافات ایستاده اند و اجازه نخواهند کسی از اصول ناب انقلاب اسلامی ایران عدول کند.

وی با بیان این که بسیجی مرد میدان آزمون ها و ارزش هاست، متذکر شد: نقشی که امروز بسیجیان در جامعه ایفا می کنند به عبارتی انتظارات مقام معظم رهبری از بسیجیان است که باید با شکوه هرچه بیشتر پیگیری شود و از نظر کمیت و کیفیت روزبه روز گسترده تر شود.

خطیب نماز جمعه چرمهین با تاکید براینکه امروز بسیج باید در تمام زمینه ها عرصه را برای دشمنان تنگ کند، متذکر شد: بسیج نه تنها در عرصه های فیزیکی بلکه باید در عرصه های جنگ نرم و فضای مجازی با دشمنان مقابله کند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در این نشست با اشاره به نقش اثرگذار بسیجیان در جامعه اظهار کرد: امروز بسیجی باید در میدان باشد تا ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ایران محفوظ بماند.

امام جمعه باغبهادران با بیان اینکه بسیج فرصت ارزشمندی برای جامعه است، خاطرنشان کرد: شکی نیست که ارتباط بسیجیان و طلاب چشم دشمنان ما را کور کرده است و بالعکس این ارتباط به نور چشمی برای دلسوزان نظام مبدل شده است.

وی با تاکید بر تعمیق معارف دینی در بین آحاد جامعه به ویژه بسیجیان یادآور شد: آنچه که امروز بسیج و بسیجی را عزیز کرده است، ارتباط قوی با خدا و معنویات است که این ویژگی ها باید روزبه روز تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها