حجت الاسلام رفیعی:

حضرت معصومه (س) ستاره تابناك فضايل الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: حضرت فاطمه معصومه دارای رتبه و مقام علمی غیرقابل توصیف بوده و به این نکته واقف گشت که ایشان نیز چون حضرت زینب(سلام الله علیها) عالمه غیر معلمه بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۰۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سید حسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در مراسم عزاداری به مناسبت وفات حضرت معصومه در حسینیه شهدا گفت:حضرت معصومه(عليهاالسلام) از نظر علمي و آگاهي به مسائل ديني و معارف اسلامي اعم از احکام و اخلاق و ... در حدّ بالايي از رشد علمي برخوردار بودند تا آنجا که گاهي با نبود پدر بزرگوارش به پرسش هاي ديني و فقهي شيعيان پاسخ مي دادند.

وی گفت: حضرت معصومه(س)، شیعه ای کامل و عارف به مقام ائمه است و صلاحیتش در حفظ اسرار سنگین ولایت، تأیید شده است و این بانو در روز قیامت شفیع همه شیعیان خواهد بود.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: حضرت معصومه (س)، دارای طهارت روح و کمالات معنوی بالایی بودند، به گونه ای که به زائرانش وعده بهشت داده شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: در روزگار ظلم و خفقان دستگاه بنى عباس حضرت معصومه و برادرش احمدبن موسى و چند تن از خواص ديگر،تنها شخصيت هايى بودند كه از توطئه نظام بنى عباس آگاهى داشتند از این جهت حضرت معصومه(سلام الله علیها)براى افشاى چنين خيانتى عازم شهرهاى ايران شده و به افشاگرى عليه آنان پرداخت .

وی با توجه به حدیث حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) در مورد شفاعت آن معصوم گفت: با شفاعت حضرت معصومه همه شیعیان وارد بهشت می شوند.

حجت الاسلام رفیعی در پایان گفت: بقعه متبرکه فاطمه معصومه، همانند دیگر بقعه ها نه تنها زیارتگاه است بلکه آموزشگاه بزرگی برای مشتاقان و زائران است و هر زائری که با معرفت و شناخت مقام صاحب این مرقد و اهداف او به زیارت برود، از صاحب در روز قیامت به بهشت خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات