فیلم داستانی طنز «خونچا»در شب یلدا از شبکه اشراق پخش می شود

شبکه اشراق برای نخستین بار فیلم داستانی طنز با عنوان «خونچا» را برای شب یلدا تولید کرد.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۷۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فیلم داستانی طنز «خونچا»، که محصول هنرمندان فنی و هنری بومی استان است، شب یلدا را بهانه‌ای برای جمع شدن در منزل بزرگ‌ترها و رفع کدورتی دیرینه قرار داده است.

 

موضوع این فیلم طنز داستانی، دختر و پسر خاله‌هایی به نام فرهاد و فرناز است که به یکدیگر علاقه‌مند هستند ولی با مشکلاتی مواجه‌اند که با دعوت شدن مادر فرهاد به منزل پدربزرگ که به دادا معروف است، سعی در حل این مشکل برمی‌آیند که در این میان اتفاقات جالب با مایه‌های طنز رخ می‌دهد که این فیلم داستانی را برای بیننده جذاب خواهد کرد.

 

این فیلم داستانی ساعت ۲۳.۱۵ دقیقه روز شنبه ۳۰ آذرماه پخش خواهد شد.

 

در شب چله امسال برای اولین بار با استقرار تجهیزات فنی، ویژه برنامه «چله گئجه سی» در کنار گنبد تاریخی سلطانیه به صورت زنده روی آنتن شبکه استانی اشراق خواهد رفت.

 

این برنامه بصورت زنده و مستقیم از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روز شنبه ۳۰ آبان، همراه بینندگان در دور همی های شب یلدا خواهد بود.

 

معاونت سیما علاوه بر این ویژه برنامه سایر برنامه های زنده و روتین خود یعنی خانواده، سلام زنجان و مسابقه تلویزیونی اولدوز، را بصورت ویژه به این مناسبت اختصاص داده است.

تامین و پخش سیما هم با دو فیلم داستانی هندوانه شب یلدا و چیله گجه سی، در کنار نماهنگ، سرود و آیتم های ویژه درکنار مخاطبان شبکه اشراق خواهد بود.

 

ویژه برنامه رادیو برای طولانی ترین شب سال «چیله لیخ» نام دارد که قرار است امسال با استقرار تجهیزات و واحد سیار در محل کارخانه کبریت به صورت زنده میهمان شنودگان خود باشد.

 

در این ویژه برنامه که روز شنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت، آیتم ها و بخش های متعدد و متنوعی گنجانده شده که از آن جمله می تواند به شاهنامه خوانی، تفأل به دیوان حافظ، نمایش طنز، مسابقه تلفنی، بیان آداب و رسوم شب یلدا در زنجان وغیره اشاره کرد و سعی خواهد شد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم کند.

 

برنامه آی ایشیقیندا نیز در این روز به صورت ویژه به طولانی ترین شب سال پرداخت خواهد کرد. این برنامه که از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ پخش خواهد شد با حضورکارشناسان به بررسی نقش آداب و رسوم بومی در انسجام خانواده و سنت حسنه صله ارحام خواهد پرداخت، گزارش مردمی، قرائت پیامک های ارسالی، مسابقه تلفنی و سرودهای محلی از دیگر آیتم های این برنامه می باشد.

 

همچنین در برنامه بیزیم ایوان رادیو نیز از ساعت ۲۳ روز شنبه بمدت یک ساعت به بررسی ادبیات مرتبط با آئین های شب یلدا پرداخت خواهد شد.

 

پخش رادیو نیز با استفاده از ظرفیت رادیو نما انتشار بیش از ۱۵۰ تصویر و اسلاید را در برنامه خود دارد. همچنین قرار است تصاویر ارسالی از صوری مخاطبان ویژه این شب نیز به نمایش گذاشته شود.

 

ارسال نظرات