خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی شهادت سردار سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی»، سرباز رشید انقلاب و ولایت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۲۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

پیام تسلیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی شهادت سردار «سلیمانی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار «حاج قاسم سلیمانی»، سرباز رشید انقلاب و ولایت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت اسلامی، این فرمانده شجاع و ولایت مدار را که پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید، به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)‌، امت شهیدپرور، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدرش عرض تبریک و تسلیت داشته، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برای این سردار شهید خواهان است.

امیدواریم یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های این سرباز ولایت برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات