خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «سلیمانی» با اخلاص و تابع محض ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «سلیمانی» محبوب قلب‌ها بود، گفت: مهمترین ویژگی این شهید والامقام اخلاص و تبعیت محض از ولایت بود.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۹۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

شهید «سلیمانی» با اخلاص و تابع محض ولایت بودحجت‌الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تسلیت شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: سردار «سلیمانی» یک شخصیت جهانی بود.

وی با بیان اینکه اشتهار او در بین سران استکبار از داخل کشور ما هم بیشتر بود، گفت: سردار «سلیمانی» یک سرباز تمام عیار اسلام، نظام و مقام معظم رهبری بود و اکنون بر اساس آن وصیت خود به همسرش که گفته بود یک قبر ساده و عنوان سرباز نوشته شود؛ دلیل بر این قضیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: تخصص دیپلماتیکی او از نظامی بودنش مقدم بود، او کسی بود که توانست کشور روس‌ها را راضی کند تا نیروی هوایی محور مقاومت شود.

وی با اشاره به چشم‌اندازی که شهید «سلیمانی» برای محور مقاومت داشت، بیان کرد: این پیروزی جبهه مقاومت و تشکیل قدرتمندانه محور مقاومت که حشدالشعبی عراق، دفاع ملی سوریه، حزب الله لبنان، حماس، جهاداسلامی و انصارالله یمن همه اینها مرهون زحمات سردار «سلیمانی» است که انصافاً این همه قدرت در منطقه و محور مقاومت به وجود آمده است و همه آنها را بعد از عنایت خداوند مرهون زحمات این سردار شهید هستیم.

علیی با بیان اینکه قدرتی که اکنون در مقابل نظام استکبار ایستاده است، ایران اسلامی و محور مقاومت نتیجه سال‌ها مجاهدت این شهید بزرگوار است، تصریح کرد: مهری که از او در مردم ایران و دنیا و همه مردم ستمدیده و مظلوم بود و در این دو روز ابراز شد نشان از محبوبیت او است.

وی با اشاره به اینکه سردار «سلیمانی» یک شخصیت جهانی بود، گفت: وقتی که استکبار با محوریت آمریکا تصمیم گرفتند در غرب آسیا تغییراتی انجام دهند این شروع تغییرات را بر اساس نظریه‌پردازی‌های خود که چگونه و از کجای محور مقاومت شروع کنند، به این نتیجه رسیدند که پنجه‌های مقاومت را بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: جنگ 33 روزه در سال 85 شروع این کار بود تعبیر وزیر خارجه وقت آمریکا این بود که درد زایمان خاورمیانه بزرگ شروع شد، که تدابیر شهید «سلیمانی» در این جنگ 33 روزه باعث شد استکبار کاملاً شکست بخورد.

وی گفت: استکبار و صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدند که نه تنها سرپنجه‌ها از بین نمی‌رود بلکه بعد از هر جنگی قدرتمند‌تر می‌شود و بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که کمر مقاومت را اشغال کنند بنابراین در عراق و سوریه جنگ‌های نیابتی را راه‌اندازی کردند.

علیی با بیان اینکه شهید «سلیمانی» محبوب قلب‌ها بود، ابراز داشت: مهمترین ویژگی این شهید والامقام اخلاص و تبعیت محض از ولایت بود و خصوصیت دوم وی نشأت گرفته از این تفکر است که مقام معظم رهبری را نائب بر حق حضرت حجت(عج) می‌دانست یعنی با تمام وجود به این نتیجه رسیده بود و اینها عواملی بود که باعث شده بود مردم به او علاقه‌مند باشند.

وی در توصیه به جوانان خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما ویژگی اخلاص و تبعیت محض از ولایت را از این شهید بزرگوار درس بگیرند همه سردار «سلیمانی» می‌شوند و دشمن به طور قطع نمی‌تواند به اهدافش برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: اگر مسیر اخلاص، بندگی و تبعیت از ولایت، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی را از این شهید الگو بگیریم ما دیگر در مبارزه با استکبار مشکلی نخواهیم داشت و برگ برنده دست ما خواهد بود و بر استکبار پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات