خبرهای داغ:
19 دی ماه؛

یادواره شهید «اسلامیان» و شب هفت شهید «سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری یادواره شهید «اسلامیان» شهید شاخص استان همدان در سال 98 و شب هفت شهید «سلیمانی» در 19 دی ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۵۶۳۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

یادواره شهید «اسلامیان» و شب هفت شهید «سلیمانی» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: سردار «سلیمانی» ۴۱ سال مجاهدت کرد و برای نظام اسلامی به عنوان یک الگو در جامعه انجام وظیفه می‌کرد.

وی بیان کرد: او در تبعیت از رهبری در بین نیروهای نظامی زبانزد بود و تحمل خبر شهادت وی بسیار سنگین بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، افزود: به درخواست خانواده‌های شهدا مراسم مختلفی در استان انجام می‌شود و همزمان با تدفین و خاکسپاری شهید در کرمان مراسم باشکوهی در همدان با حضور هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم روز سه‌شنبه ساعت 10 صبح برای قدرشناسی از رزمنده اسلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز این شهید مختص ایران نیست و یاد و نامش در کل جهان ماندگار است، ابراز داشت: حرکتی که اتفاق افتاد موهبت الهی شد، امروز جایی نیست که نامش را نبرند حتی در کشورهای جهانی نام این شهید والامقام را می‌برند.

سردار مجیدی گفت: وقتی «حاج قاسم» را در جبهه مقاومت می‌بینیم و ایستاده روی خاکریزها راه می‌رفت این روش و منش برای تربیت بچه‌های دفاع مقدس بود و دلگرمی برای بچه‌ها بود.

وی با اشاره به معرفی شهدای شاخص در استان‌ و شهرستان‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ساله شهیدی را معرفی می‌کردند تا نام آنها در خاطره‌ها بماند امسال در سطح شهرستان‌ها بخصوص شهید شاخص استان شهید «اسلامیان» که مدیر و مدبر برای انقلاب اسلامی بود، معرفی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: این خانواده سه شهیدی برکتی برای همدان بودند و نقش بسیار مؤثری داشتند و شهید شهید «سعید اسلامیان» جزء فعال‌ترین نیروها بود و حضور این شهید در کربلای ۵  مشخص بود.

وی با بیان اینکه امسال برآن شدیم که مراسمات مختلفی را در مدارس داشته باشیم، افزود: همچنین کتابی در خصوص این شهید به نگارش در می‌آید که بعد از جمع‌آوری خاطرات و دسته‌بندی آنها کتاب توسط سردار «حسام» نگارش می‌شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: 19 دی ماه مراسمی برای شهید «اسلامیان» پیش‌بینی شده و همزمان با شب هفت شهید «سلیمانی» در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنران این برنامه سردار «شادمانی» فرمانده شهید اسلامیان و همرزم شهید قاسم سلیمانی است که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با تجلیل باشکوه از شهیدان در اقصی نقاط کشور تا چهلمین روز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» برنامه داریم که توسط مردم در همدان و شهرستان‌ها برای پاسداشت این شهید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار