خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری، ۱۵ دفتر کمیته امداد در سراسر استان و پنج پایگاه‌های ثابت و سیار آماده دریافت وجوه نقدی و غیر نقدی خیران برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۵۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

آمادگی کمیته امداد استان همدان برای جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانپیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب ۴۳ مرکز نیکوکاری، ۱۵ دفتر کمیته امداد در سراسر استان و پنج پایگاه‌های ثابت و سیار برنامه‌ریزی‌شده و آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی‌ها و خیران برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی ادامه داد: هم استانی‌های نیکوکار همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ نزد بانک ملی و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به مردم سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه کمک‌های خیران به دلیل مسافت دور ترجیحاً نقدی باشد، ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی و اقلام ضروری شامل پوشاک، مواد غذایی خشک، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی و بادوام شامل پتو، یخچال، لوازم‌خانگی و ... (به‌صورت نو و استفاده‌نشده) به گونه ای باشد که در طول مسیر دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات