خبرهای داغ:

کاشت نهال بنام شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان

بمناسبت یادبود شهیدان سرافراز وطن وسردار سرافراز اسلام شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش و ایام فاطمیه (س)و حادثه هواپیمای بوئینگ و همچنین روز هوای پاک به همین منظور درشهرستان هندیجان بلوارساحلی هندیجان شمالی و بلوار خیابان مقدادحدود ۱۰۰اصله نهال کاشته شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۰۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با مشارکت اعضای انجمن های مردم نهاد محیط زیستی ، شهرداری و با حضور فرماندار ، مدیر ارشد ناحیه سپاه ، رئیس و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان محلی ، بسیجیان در بلوار ساحلی هندیجان شمالی نهال های توت وتعدادی نهالی دیگر کاشته شد.

 مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری اظهار کرد : یکی از ثمرات جهاد و ایثار سردار شهید سلیمانی حفظ اتحاد و همبستگی و تقویت نیروهای مقاومت در برابر دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار بود و همه ماها قدر دان رشادت های سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم هستیم.

 

وی افزود: راه و اهداف شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با جدیت ادامه دارد و شهید والامقام درس های بزرگی به همه ماها آموخت که ازجمله ایثار ، ولایتمداری، استکبار ستیزی ، همبستگی و دفاع و ایستادگی را می توان نام برد.

 

وی بابیان گرامیداشت نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : کارهای خوبی در گرامیداشت رشادت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هندیجان انجام گرفته که در حال حاضر کاشت نهال در بلوارهای سطح شهرستان بنام شهید است که از متولیان تقدیروتشکرمی شود و یاد و نام این سردار پرافتخار دردنیا ماندگارشد است‌.

 

در ادامه گزارش ، رئیس اداره محیط زیست هندیجان با اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش و کنترل آلودگی هوا و گرامیداشت نام و راه شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: هرساله به مناسبت روز هوای پاک و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت برنامه های متنوعی از جمله درختکاری در کشور اجرامی شود که امسال همزمان شده با شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه (س)که نهال کاری در شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.

 

وی افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان سال چنین مراسم هایی با مشارکت سمن های زیست محیطی شهرستان هندیجان قابل اجرا است که شعار هفته هوای پاک امسال بنام هوای پاک ، اقدام و عمل است و همچنین راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی آمریکای تروریست ایستادگی می کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار