خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه ای در نشست بصیرتی همدان:

وظیفه جامعه بصیرت‌افزایی در انتخابات اصلح است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انتخاب اصلح و بصیرت‌افزایی وظیفه ما در انتخابات است، گفت: امروز باید حرف رهبری را در مورد انتخاب اصلح گوش فرا دهیم و بصیرت‌افزایی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۲۲۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

انتخاب اصلح و بصیرت‌افزایی وظیفه ما در انتخابات استبه گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از بهار، محمودی در نشست بصیرتی بسیج  با اشاره به اینکه تمام مجالس به ویژه مجالس عزاداری حضرت زهرا (س)به خاطر بصیرت است، اظهار داشت: کسانی که می‌گویند به سیاست کاری نداریم، همین که در مجلس حضرت زهرا (س) روضه گوش میدهد از بصیرت است؛ هر کدام از ما باید سیاسی باشیم اما سیاست‌زده نشویم.

وی افزود: بصیرت فاطمه(س) همانی است که وقتی نابینایی بر در خانه‌اش آمد حجاب کرد و خود را پوشاند و در جایی دیگر برای دفاع از حضرت علی (ع) لب به سخن گشود و در شهر از امام مسلمین دفاع کرد و این باید الگویی برای زنان ما باشد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به انتخابات پیش روی ابراز داشت: باید در این زمان باقی مانده تا انتخابات که برای کشور و افراد جامعه سرنوشت‌ساز است با بصیرت شرکت داشته باشیم و انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح و بصیرت‌افزایی وظیفه ما در انتخابات است، تصریح کرد: امروز باید حرف رهبری را در مورد انتخاب اصلح گوش فرا دهیم  و بصیرت‌افزایی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات