خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

رزمندگان غواص زیباترین اوج معرفت جهادی بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: ما در دوران دفاع مقدس دنیایی از مجاهدت و جهاد را داریم که زیباترین اوج این معرفت جهادی رزمندگان غواص بودند.
کد خبر: ۹۲۱۴۱۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

رزمندگان غواص زیباترین اوج معرفت جهادی بودندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در آئین رونمایی از کتاب هفتاد و دومین غواص که با حضور مسئولین، پیشکسوتان ایثار و شهادت، خانواده‌های معظم شهدا در تالار فجر شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس دنیایی از مجاهدت و جهاد را داریم که زیباترین اوج این معرفت جهادی رزمندگان غواص بودند.

وی با بیان اینکه رزمندگان غواص ترس را می‌ترساندند، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس می‌دانند گردان غواصی پیش قراولانی می‌خواست که ترس را خجالت زده کنند چراکه جنگ بر روی آب و در جایی که شبکه‌ای از سلاح‌های مختلف در آن قرار گرفته کار ساده‌ای نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه لباس غواصی مقامی است که خداوند به هرکسی عطا نمی‌کند، گفت: غواصان دوران دفاع مقدس هرکدام یک عظمتی دارند و ما باید شکرگزار خدا باشیم که ما را رزمنده قرار داد.

وی اضافه کرد: کتابی که امروز رونمایی می‌شود قصه یک فرد است بلکه یک دنیا اندیشه است؛ این کتاب، کتاب با برکتی است و حرف‌ها و دلدادگی‌های شما رزمندگان در این کتاب ثبت شده است.

سردار ظفری گفت: حمید حسام با یک دلی شروع بکار کرد که اگر این دل کوچکترین گرایش به سمت مادیات داشته باشد تأثیر آن به این شکل نمی‌تواند در جامعه گسترش یابد و امیدواریم حمید حسام در این استان تبدیل به صدها حمید حسام شود و آثار بیشتری درباره شهدا تولید شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات