خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه فرآیندهای جهانی نقش اصیل و تأثیرگذار داریم

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما ایرانی‌ها به برکت انقلاب اسلامی امروز به جایی رسیده‌ایم که در همه فرآیندهای جهانی نقش اصیل و تأثیرگذار داریم و هیچ اراده‌ای بدون حضور و نظر ایران به سرانجام نمی‌رسد.
کد خبر: ۹۲۱۵۵۱۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه فرآیندهای جهانی نقش اصیل و تأثیرگذار داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جلسه اخوت سربازان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس خاطرات اسدالله علم در زمان پهلوی افسران آمریکایی و انگلیسی ایرانی ‌ها را تحقیر می‌کردند، حق وحوش می‌گرفتند و سربازان مست آمریکایی به نوامیس ایرانی‌ها تعرض می‌کردند و با خودروهایشان ایرانی‌ها را زیر می‌گرفتند و این در حالی بود که ایران طبق کاپیتولاسیون حتی اجازه محاکمه آنها را نیز نداشت.

وی افزود: انقلاب چنان قدرتی به ما داده که ایران کوچک‌ترین تعرضی را از ناحیه کشورهای مستکبر بدون جواب نمی‌گذارد و این نشان از عزتمندی ایران دارد و نشان می‌دهد که انقلاب، ایران را مقتدر و عزیز کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما ایرانی‌ها به برکت انقلاب اسلامی امروز به جایی رسیده‌ایم که در همه فرآیندهای جهانی نقش اصیل و تأثیرگذار داریم و هیچ اراده‌ای بدون حضور و نظر ایران به سرانجام نمی‌رسد.

وی افزود: انقلاب ما انقلاب قند و شکر و انقلاب برای دغدغه‌های مادی نبود بلکه انقلاب ایدئولوژی و فرهنگی بود، البته انقلاب موظف به آباد کردن دنیا و آخرت ملت به طور همزمان است.

بقایی گفت: در هیچ یک از انقلاب‌های جهان اعم از انقلاب فرانسه، روسیه و... سراغ نداریم که مردم به نظام رأی دهند و سپس قانون اساسی مجدداً به رفراندم گذاشته شود و مردم به قانون اساسی رأی مثبت دهند اما انقلاب اسلامی ایران پس از تدوین قانون اساسی در 12 فروردین به رأی عموم گذاشته شد و مردم به آن رأی مثبت دادند.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی رأی همه مردم به یک اندازه تأثیرگزار خواهد بود و شخص اول کشور با همه افراد با هر شغل و موقعیتی برابر است پس باید قدر آرای خود را بدانیم و بدانیم که اگر افرادی را انتخاب کنیم که عزت کشور را زیر سوال می‌برند مسئول هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: افرادی که به اسم مذاکره عقب‌نشینی می‌کنند و باعث می‌شوند که دشمنان در مقابل ما احساس قدرت کنند و جری شوند و ای بسا به واسطه همین عقب‌نشینی‌ها و کوتاه آمدن‌ها باعث می‌شوند که دشمن جرأت کند و با وقاحت و پررویی فرماندهان ما را ترور کند، در این خون‌های ریخته شده مسئول و شریک جرم هستند در نتیجه باید بیاموزیم که افرادی را انتخاب کنیم که نسبت به غرور ملی کوتاهی نکنند.

وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بر خلاف بسیاری از علما و متدینین زمان خود که اسلام و تدین را در گوشه‌نشینی و نماز و ذکر می‌دیدند ایشان عرفان و خون را با هم آغشته کرد و آن چهره اصیل و حقیقی و آن اسلام مسئول در مقابل همه رخدادهای زمان را ارائه کرد.

وی گفت: اینکه ما در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم از همه چیز مهم‌تر است و بعد از آن انتخاب فرد صالح است که باید ویژگی‌هایی که اسلام برای آن می‌شمارد، از جمله ساده زیست بودن ، انقلابی و مدیر و توانمند بودن و... توجه داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار