خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

مجلس قوی و کارآمد می‌تواند با مطالبه از دولت اوضاع سخت کشور را تغییر دهد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر همه دلسوزان کشور و انقلاب به وظیفه خود عمل کنند و مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود به طور قطع آن مجلس در کنار قوه قضائیه با مطالبه از دولت، اوضاع سخت کشور را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۹۲۱۵۸۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

مجلس قوی و کارآمد می‌تواند با مطالبه از دولت اوضاع سخت کشور را تغییر دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نهضت روشنگری ویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور خانواده‌های کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی حسینی‌یمین در این برنامه با تبیین اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابر قاعده عقلی و منطقی، وقتی دشمن اسلام و انقلاب فشار خود را به سطح حداکثری می‌رساند مقاومت و حضور مردم نیز باید حداکثری باشد.

وی گفت: شرکت در انتخابات به خصوص در این برهه حساس کشور از منظر عقل و شرع واجب است و هیچ عذری برای رأی ندادن از کسی پذیرفته نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در موضوع حضور در انتخابات فقط این کافی نیست که خودمان در انتخابات حضور یابیم بلکه دعوت از اطرافیان و آشنایان و قاطبه مردم برای حضور، از مهمترین مصادیق امر به معروف است و از این نظر، حتی دعوت به حضور در انتخابات نیز واجب شرعی است.

وی در تبیین شاخصه‌های نامزد اصلح خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند باید دنبال نامزد اصلحی گشت که دارای مقبولیت و رأی‌آور باشد اما از منظر دین این موضوع رد شده است و تنها باید به اصلح رأی داد حتی اگر شناخته نشده باشد و از مقبولیت لازم برخوردار نباشد.

حسینی‌یمین ساز و کارهای موجود در بین احزاب و جنبش‌های مردمی برای گزینش اصلح را از اتفاقات مهم و مثبت انتخابات‌های اخیر دانست و گفت: باید به این تشکیلات که بر اساس گزینش و معیارسنجی، نامزد اصلح را معرفی می‌کنند اعتماد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: اگر همه دلسوزان کشور و انقلاب به وظیفه خود عمل کنند و مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود به طور قطع آن مجلس در کنار قوه قضائیه با مطالبه از دولت، اوضاع سخت کشور را تغییر خواهد داد.

سرهنگ بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این برنامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و نام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، گزارشی از فعالیت‌های رزمندگان این یگان طی سال‌های اخیر مأموریت مرزی استان کرمانشاه ارائه و از صبر و همکاری و همراهی خانواده‌ها با رزمندگان این یگان در اجرای این مأموریت قدردانی کرد.

اجرای گروه موزیک بسیجیان قرارگاه تیپ انصارالحسین(ع)، اکران نماهنگ ویژه سردار شهید «سلیمانی»، اجرای گروه تواشیح نورالمهدی(عج) و مداحی حماسی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات