خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به‌مناسبت یوم الله 22 بهمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران با تمسک برآموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) وتکیه بر نیروی عظیم مردمی و بدون هیچگونه مرزبندی طبقاتی به رهبری امام راحل(ره) توانست درمقابل نظام ضداسلامی طاغوت به پیروزی برسد و حکومت ۲۵۰۰ ساله‌ شاهنشاهی را به زیر بکشد.

انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت بی‌نظیر مردمی در جهان شناخته شده به طوری که تحولات آن شرایط را به گونه‌ای رقم زد که علاوه بر تبدیل شدن به الگویی مناسب برای تمامی حرکتهای مردمی چه درسطح منطقه و چه در سایر نقاط جهان، پس از سال‌ها همچنان نقشه‌های تحلیل‌‌گران و سیاستمداران را علیه ایران خنثی می‌کند.

اگرچه بسیاری از تحلیل‌گران و سیاستمداران سعی کردند این انقلاب را در ردیف سایر حرکت‌ها و جنبش‌های معمولی قرار دهند اما به حول و قوه‌ الهی، مردم بصیر و آگاه این مرز و بوم با استفاده از آموزه‌های اسلامی و قرار گرفتن زیر سایه ولایت فقیه موفق شدند بزرگ‌ترین تحول و حرکت مردمی را در دنیا ایجاد کنند به طوری که در حال حاضر با گذشت 41 سال از عمر پر برکت این انقلاب، همچنان باصلابت و محکم در برابر تمام تهدیدها و کارشکنی‌ها ایستادگی کرده و در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کند.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی ظلم‌ستیز جهت حمایت از مظلومان شکل گرفت و در ادامه‌ راه، سکان هدایت این حرکت عظیم به دست مردی آزاداندیش، تیزبین و فرزانه سپرده شد که الحق و الانصاف حضور مردم در کنار رهبری در تمامی صحنه‌ها آنچنان نیرو و قدرتی به این انقلاب بخشیده که هیچ نیرویی توان مقابله باآن را تاکنون پیدا نکرده و نخواهد کرد لذا بر ما است که با حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون گذشته با حفظ وحدت و یکپارچگی مثال زدنی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهداء و رهبر معظم  انقلاب (مدظله العالی) باردیگرقدرت وشکوه ایران اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.

و اعلام می نماییم امسال با آرمان های انقلاب و شهداء به ویژه سید الشهداء محور مقاومت و فرزند انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم  تجدید بیعت خواهیم کرد و همه با هم در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی 22 بهمن مقتدرانه حضور خواهیم یافت.

هیئت رئیسه شورای همفکری مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان همدان.

انتهای پیام/

ارسال نظرات