خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شورای نگهبان و مقام معظم رهبری وظیفه خود را انجام دادند و باید بدانیم اگر می‌خواهیم کشوری سرافراز داشته باشیم باید مجلسی قوی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

لازمه داشتن کشوری سرافراز، مجلسی قوی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در همایش مکتب «سلیمانی» که به مناسبت چهلمین روز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و از سوی حوزه علمیه صدیقه کبری (س) در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهار برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» به بیان خاطراتی از عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: امروز در آستانه عملیات والفجر هستیم؛ در این عملیات ما بدون خستگی کار می‌کردیم و این عملیات یکی از بی‌نظیرترین عملیات‌ها در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و دشمن توطئه‌های خود را بیشتر کرده است، اظهار داشت: در این چهل و یک سال دو موهبت بزرگ در کنار خود داشتیم، یکی امام خمینی(ره) و دیگر حضرت آقای خامنه‌ای(مد ظله العالی) که معماری این انقلاب را عهده‌دار هستند و باید شکرگزار نعمت ۴۱ سالگی انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن شماره یک این انقلاب آمریکا است و «حاج قاسم» نیز این را فهمیده بود و تمام تلاشش برای نابودی آمریکا بود و همین باعث عنایت خداوند به «حاج قاسم» شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها کسانی هستند که می‌خواهند اندیشه غرب را دوباره به کشور برگردانند، ابراز داشت: دشمن که می‌رفت تا بیاید و حکومت جدیدی با عنوان خلافت ایجاد کند، این جبهه مقاومت ایجاد شد و تمام تدابیر آنها یک جا فرو ریخت و همان‌ها «حاج قاسم» را حذف کردند چراکه نمی‌خواستند این جبهه باشد.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما باید قوی باشیم و مهمتر اینکه باید تلاش کنیم انسان هم تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم همچون «حاج قاسم» و «حاج حسین» و کسانی که گمنام هستند.

وی ادامه داد: پس از کودتای ۱۳۳۲ تا امروز آمریکا جنایت‌های بسیاری در کشور کرده است و حالا برخی‌ها سنگ پهلوی را به سینه می‌زنند؛ در خاورمیانه توانستیم جبهه مقاومت را در مقابل آمریکا ایجاد کنیم و آمریکا از همین ترس داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواستند «حاج قاسم» را حذف کنند تا این جبهه شکل نگیرد چراکه از آن ترس دارند اما نمی‌دانستند که شهید «حاج قاسم سلیمانی» برایشان خطرناک‌تر از خود «حاج قاسم» است.

به ویژگی «حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و او را یک انسان نمونه اسلامی دانست و گفت: شهیدان «حاج حسین همدانی»، «سید میلاد مصطفوی» و «ترابی کمال» نمونه‌های این مکتب هستند که از جان خود گذشتند تا اسلام را پابرجا نگه دارند.

سردار مجیدی به انتقام سپاه از آمریکا اشاره کرد و گفت: لشگریان این سپاه در حال آماده‌سازی هستند، یک پاسخ داده شد؛ پایگاه نظامیان آمریکا مورد هدف قرار گرفت و نظامیان این پایگاه به هلاکت رسیدند اما ادامه انتقام جواب‌های جبهه مقاومت است.

وی اظهار داشت: اخبار یکی دو هفته گذشته را دنبال کنید، ببینید که در سوریه، یمن، افغانستان و در دیگر نقاط منطقه چه اتفافاتی افتاده است؛ امروز «حاج قاسم» در منطقه تکثیرشده و انتقام «حاج قاسم» از آمریکا گرفته می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان کار شجاعانه‌ای را انجام داد و ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس را رد صلاحیت کرد.

وی ابراز داشت: کار شورای نگهبان از کار «حاج قاسم سلیمانی» در مقابل آمریکایی‌ها شجاعانه‌تر بود، بعضی احزاب گفته‌اند که انتخابات را تحریم می‌کنیم اما نباید اجازه دهیم شور انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات پایین بیاید.

سردار مجیدی گفت: شورای نگهبان و مقام معظم رهبری وظیفه خود را انجام دادند و باید بدانیم اگر می‌خواهیم کشوری سرافراز داشته باشیم باید مجلسی قوی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون ما دو وظیفه مهم در این عرصه داریم و آن انتخاب اصلح و آوردن مردم پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات