خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد «سلیمانی»، روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۰۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد «سلیمانی» در همدان برگزار می‌شودوحید خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف درراستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: مردم قدرشناس و انقلابی ایران عزیز از روز شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی» تاکنون به پاس حرمت خون پاکش به صورت خودجوش و مردمی مراسمات مختلفی برگزار و به وظایف خود جامه عمل پوشاندند.

وی با بیان اینکه مردم عشق و ارادات خود به سردار پر افتخار را با خلق حماسه تاریخی و بی نظیر در مراسم تشییع به نمایش گذاشتند، افزود: این حماسه عظیم نشان از مردمی بودن سردار بزرگوار دارد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزرای مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای هم رزمش در همدان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های بسیاری به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار بزرگوار برگزار شده که عمده آن مردمی بوده اما مراسم ویژه‌ای با محوریت مردمی و با مشارکت دستگاه‌ها، هیئات و تشکل‌های مردمی روز پنج شنبه 24بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم با تبیین زوایای مختلف شخصیت سردار «سلیمانی» به دنبال ترویج سیره و مکتب این شهید والامقام هستیم، گفت: سخنران ویژه این مراسم سردار غلام‌رضا کرمی همرزم «حاج قاسم» و از فرماندهان اسبق نیروی قدس سپاه است.

خادمی ضمن دعوت از مردم دارالمومنین همدان برای حضور در مراسم، به دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی اشاره و عنوان کرد: در این مراسم «حاج محمد رضا بذری» به عنوان مداح و «حاج ولی الله کلامی» به عنوان شاعر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات