خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

ایران قوی نیازمند مجلس قوی است/ بزرگ‌ترین معجزه اسلام امر تربیت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مجلس قوی می‌تواند ضعف‌های اجرایی را پر کند بنابراین در انتخابات با آگاهی کامل نسبت به شرایط یک نماینده قوی در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۷۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ایران قوی نیازمند مجلس قوی است/  بزرگ‌ترین معجزه اسلام امر تربیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام حسین علی در جشن میلاد فاطمه زهرا(س)  و هفته زن در سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: باطن شب قدر نیز حضرت زهرا(س) است چرا که در شب قدر قرآن مکتوب نازل شده است اما حضرت زهرا(س) ظرف وجودی 11 قرآن ناطق است.

وی افزود: ثقل آفرینش حضرت زهرا(س) است چراکه اگر ائمه معصوین(ع) را با قرآن یک جا نداشته باشیم تفکرات خشکی همچون داعش به وجود می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: بزرگ‌ترین معجزه اسلام امر تربیت است چراکه تربیت بانویی همچون فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) در حلقه تربیتی پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) خود اعجاز پیامبر اسلام(ص) است.

وی با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: این انقلاب جلودار و مقدمه‌ساز ظهور آخرین قرآن ناطق است و دفاع از این انقلاب جهاد است.

علیی ابراز داشت: برای داشتن ایران قوی باید مجلس قوی داشته باشیم، مجلس قوی می‌تواند ضعف‌های اجرایی را گوشزد و حتی پر کند بنابراین در انتخابات با آگاهی کامل نسبت به شرایط یک نماینده قوی در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم چراکه هر نماینده‌ای باید شایستگی رئیس مجلس شدن را داشته باشد و مختص کسی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات