خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

رأی اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند، گفت: انتخابات یک وظیفه اجتماعی است که برای تحقق آن باید با حضور موثر و انتخاب فردی اصلح، برای کشور خود تاثیرگذار باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۳۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

رأی اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه حماسه سیاسی انتخابات دوم اسفند ماه، همایش رأی اولی‌ها با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر نواحی 1و2 همدان در سالن خانه معلمان برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان در این همایش با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه اجتماعی است که برای تحقق آن باید با حضور موثر و انتخاب فردی اصلح، برای کشور خود تاثیرگذار باشیم.

محمد پورداود گفت: انتخابات به معنای این نیست که به دنبال انتخاب فردی خاص باشیم؛ آنچه بیش از همه مورد توجه بوده حضور موثر در عرصه‌های اجتماعی است که باید جدی بگیریم و در این راستا نقش مدارس، مجامع اجتماعی و خانواده ها بسیار موثر است.
وی افزود: دشمن در تلاش است نگاه جوانان را نسبت به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر آرای مردم است و این مهم را می‌توان با برگزاری انتخابات های متعدد که با آرای مردم شکل می‌گیرد، دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات