خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن فشار حداکثری خود را اعمال می‌کند، گفت: اگر حضور در انتخابات ضعیف باشد، دشمن در دشمنی کردن خود امیدوار می‌شود کمترین اثر حضور در انتخابات خنثی کردن دشمنی‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۵۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

کمترین اثر حضور در انتخابات خنثی کردن دشمنی‌های دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت اله حبیب اله شعبانی  در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن شهدای استانداری همدان با بیان اینکه هیچ یک از افراد نزدیک به من، اطلاع ندارند که به چه کسی رأی داده‌ام و به هیچ عنوان شایعات در خصوص حمایت از کاندیدایی خاص صحت ندارد، اظهار داشت: حضور مردم باعث تقویت نظام و تضعیف دشمنان می‌شود و هر رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود اقدامی در راستای نا امید کردن دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن فشار حداکثری خود را اعمال می‌کند، گفت: دشمن با حضور مردم متوجه خواهد شد که با فشار آوردن به این مردم به اهداف خود نخواهد رسید اگر حضور ضعیف باشد، دشمن در دشمنی کردن خود امیدوار می‌شود کمترین اثر حضور در انتخابات خنثی کردن دشمنی‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: انتخاب درست بسیار مهم است و با این نوع از انتخاب می‌توانیم جامعه را پیش ببریم و واقعیت‌های اجتماعی گذشته نشان داده هر رأی می‌تواند در مباحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در تشییع پیکر شهید «سلیمانی» عظمت حضور خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن انتخابات سومین قدم در سال جاری است که مردم حضور خود را در تاریخ ثبت می‌کنند.

شعبانی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی تبلیغات، حوزه علمیه ورودی در حمایت از نامزدها نداشته است، ابراز داشت: افراد ممکن است در جایگاه و شخصیت حقیقی از نامزدی حمایت کرده باشند اما در جایگاه حقوقی، هیچ حمایتی از فردی خاص صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به رقیب خود تهمت می‌زند و او را تخریب می‌کند به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و نماینده‌ای که قرار است در مجلس حضور یابد و قانون گذار باشد باید اخلاق‌مداری را در اولویت قرار دهد و باید دید چه کسی اخلاق محور است این مسئله را باید مورد توجه قرار داد که چه کسی می‌خواهد به هر قیمتی رأی بیاورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فردی که از سوی مردم رأی می‌آورد باید اخلاق را رعایت کند و وعده‌هایی را که به مردم دادند در نظر داشته باشند و مردمی را که به آنها رأی داده‌اند، فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یک دغدغه اساسی است و گردشگری استان لازمه پیگیری است، گفت: این موضوع باید با رعایت اخلاق مورد پیگیری قرار بگیرد.

شعبانی با بیان اینکه متأسفانه در هفته تبلیغات نامزدها شاهد برخی بداخلاقی‌ها بودیم، خاطرنشان کرد: هرچند این بداخلاقی گسترده نبوده است اما هنوز متأسفانه موارد معدودی از تخریب را شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید مطالبه‌گر باشند،افزود: ما به طور قطع مطالبه‌گر خواهیم بود و به زودی اختیارات نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها برای مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان ابراز داشت: اگر نمایندگان بدانند که چهار سال دیگر دوباره به عرصه رقابت ورود پیدا می‌کنند و از مردم رأی می خواهند به مطالبات مردم پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات