نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی به توطئه و دشمنی دشمنان است، گفت: نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می کنند باید به وعده ها و تعهدات خود در قبال ملت عمل کنند چراکه مردم انتظار خدمت رسانی دارند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۷۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی اراک گفت: تمام میوه های معنویت و اخلاق در باغ تقوا نهفته است و انسانی که تقوا دارد تمام کمال های ارزشمند را داراست و همه موازین را در همه حالات رعایت می کنند و در واقع انسان باتقوا الگوی به تمام معنا است.

وی افزود: انسان در همه حالات زندگی در یک آزمون بزرگ الهی قرار دارد و تنها راهی که می تواند انسان را از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون بیاید رعایت تقوا است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه در این شرایطی که در آن قرار داریم و به خصوص در ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همه باید تقوا را رعایت کنند، گفت: از مسئولین امر برگزاری انتخابات گرفته تا کاندیدا تا نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می کنند به تعهداتی که داده اند پایبند بمانند و آنها را عملیاتی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تقوا ملاک است، افزود: اما در نظام استکباری عنصری به نام تقوا وجود ندارد چراکه اگر وجود داشت آن همه جنایات علیه بشریت که نمونه آن ترور حاج قاسم سلیمانی بود انجام نمی دادند.

دری نجف آبادی، تقوا را یک سرمایه ارزشمند در نظام اسلامی خواند و افزود: همه باید قدر آن را بدانیم چراکه تقوا آثار و برکات فراوانی برای ما خواهد داشت که یکی از آنها می تواند ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشد.

وی با تشریح روایتی از امام صادق(ع) در خصوص دعا که سلاح مومن است، گفت: دعا عمود دین است و حقیقت نماز تحقق واقعی دعا است که باید از این نعمت بزرگ استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین مسئله کشور انتخابات است، افزود: ملت ایران با حضور آگاهانه و دشمن شکنانه هم قوت قلب و امیدواری به دوستان و هم سیلی محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

دری نجف آبادی ادامه داد: رای ملت ایران در انتخابات جدای از شخص خاصی ابتدا رای به نظام اسلامی است و این رای مردم نشان از وفاداری ملت به آرمان های امام و رهبری و خون شهدا و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با تاکید بر اینکه رای مردم امنیت ملی را تضمین می کند، گفت: امروز آنچیزی که در انتخابات مهم است مشارکت بالای مردم است.

امام جمعه اراک با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت ایران بیان کرد: عده ای در آمریکا و رژیم صهیونیستی خواب های آشفته علیه ملت ایران می بینند و سیاه نمایی می کنند و علیه ملت تبلیغات سوء انجام می دهند که امروز با حضور آگاهانه و تاثیرگذار مردم همه آنها خنثی خواهد شد.

وی اطهار داشت: ملت ایران در چهل سال گذشته همواره سرنوشت خود را خودشان تعیین کرده اند و امروز بار دیگر در انتخابات شرکت می کنند چراکه نمی خواهد بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند و این پاسخ محکم ملت به همه دخالت های بیگانگان خواهد بود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز هرکسی که به مجلس راه پیدا کند برای همه ارزشمند و قابل احترام خواهد بود، گفت: نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می کنند باید به وعده ها و تعهدات خود در قبال ملت عمل کنند چراکه مردم انتظار خدمت رسانی دارند.

وی با توصیه به کاندیداهایی که در این انتخابات رای لازم را کسب نمی کنند، افزود: می توانند در عرصه های دیگر خدمت رسانی کنند و یا فرصتی دوباره برای انتخابات های بعدی داشته باشند.

امام جمعه اراک حضور در انتخابات را خار چشم دشمنان و منافقین خواند و اضافه کرد: حضور معنادار مردم در این انتخابات می تواند پاسخی محکم به طرح های شیطانی آمریکائی ها از جمله معامله قرن بدهد.

وی اظهار داشت: مجلس آینده باید کمر و همت های بلند خود را برای خدمت رسانی به مردم محکم ببندد و برای مهمترین مشکل کشور یعنی اقتصاد خصوصا بیکاری و ایجاد اشتغال سالم و مولد برای جوانان برنامه های عملیاتی ارائه دهد و در جهت رفع مشکلات و چالش های فرهنگی و اجتماعی برنامه داشته باشد.

دری نجف آبادی، با گرامیداشت ایام ولادت امام محمد باقر(ع) و فرا رسیدن ماه مبارک رجب عنوان کرد: رجبیون باید برای مهمانی روزهای خدا آماده باشند که سفره پر برکت الهی در حال رسیدن است.

وی ادامه داد: همه باید برای گرامیداشت ایام الله ماه رجب آمادگی کامل داشته باشند و برای استقبال ماه های بزرگ دیگر همچون شعبان و رمضان نیز آماده باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات