خبرهای داغ:
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان:

تخلفات داوطلبین به تبلیغات زودهنگام برمی‌گردد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان گفت: تخلفات داوطلبین به تبلیغات زودهنگام برمی‌گردد که در این زمینه ۱۹ گزارش تخلف اعلام شده و از این تعداد ۹ مورد احراز شده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

تخلفات داوطلبین به تبلیغات زودهنگام برمی‌گرددبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمودرضا عراقی در نشست خبری  یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیئت بازرسی وظیفه پیشگیری از تخلفات را بر عهده دارد.

وی افزود: تعداد معدودی از تخلفات در این زمینه در استان رصد شده است و در هر شعبه سه نماینده از هیئت بازرسی حضور دارند هیئت بازرسی در کنار هیئت اجرایی برای هرچه بهتر شدن انتخابات تلاش کرده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات برگزار می‌شود تا به مردم سالاری دینی دست پیدا کنیم، ابراز داشت: امیدواریم در این دوره نیز همچون دوره‌های قبل شاهد مشارکت بالای مردم استان در انتخابات باشیم.

وی گفت: هیئت بازرسی بر تخلفات داوطلبین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی رسیدگی و از بروز تخلفات پیشگیری می‌کند که خوشبختانه هیچگونه تخلفی از سوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی انتخابات یازدهم ثبت نشده است.

عراقی ابراز داشت: تخلفات داوطلبین به تبلیغات زودهنگام برمی‌گردد که در این زمینه ۱۹ گزارش تخلف اعلام شده و از این تعداد ۹ مورد احراز شده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بر اساس آنچه اعلام شده همدان از لحاظ میزان تخلفات از سالم‌ترین و بهترین استان های کشور بوده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه ۸۴۲ بازرس، ۱۴ بازرس ویژه و سه سربازرس در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند، ابراز داشت: در شهرستان همدان چهار نفر و در دیگر شهرستان‌ها دو نفر وظیفه بازرسی از شعب را بر عهده داشتند و هیچ یک از شعب انتخابات در استان همدان بدون بازرس فعالیت نمی‌کند و بازرسان در تمام شعب حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات