امام جمعه شهرستان زابل گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و در صورت تعدد ،انتخاب افراد اصلح دو وظیفه بر دوش مردم بوده و هست.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی المهدی(عج) زابل بر گزار شد، گفت: ۲ اسفند ۹۸ روز سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی، است امروز با رای مردم شریف ایران اسلامی، مجلس یازدهم شکل می‌گیرد، مردم صاحب اختیار کشور هستند، میزان رای ملت است، هر چه قدر حضور و مشارکت بیشتر، اقتدار و امنیت بیشتر خواهد بود، اول مشارکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح و در صورت تعدد، انتخاب افراد اصلح این دو وظیفه بر دوش مردم بوده و هست.

وی افزود: دشمنان ما آرزو دارند و تلاش می‌کنند، انتخابات ضعیفی انجام شود، از شدت بغض و کینه و حقد و عداوتی که نسبت به اسلام دارند، اما امروز ان شاءالله مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای یکبار دیگر توی دهان استکبارجهانی و منافقین خواهند زد.

حجت الاسلام کیخا بیان کرد: از همه مردم به خاطر حمایت‌ها و حضور درهمه میادین و به ویژه میدان انتخابات تشکر می‌کنیم و همچنین از کاندیدا‌ها به جهت گرم کردن انتخابات و بالا رفتن میزان مشارکت مردم و تحقق مشارکت حداکثری تقدیر می‌گردد.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح کرد: پنج شنبه ۸ اسفند سالروز شهادت شهید حمید باکری در سال ۶۲ و شهید حاج حسین خرازی در سال ۶۵ و روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است، زندگی ما طوری باشد که حاصل آن به مثل باکری و خرازی باشد، به مثل حاج قاسم سلیمانی باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را چند دور مطالعه کنیم، شاه بیت وصیت نامه حاج قاسم “ولایت فقیه” است، که ولایتش ولایت حیدر است، ولایت فقیه همان ولایت امام زمان (عج) است، چراکه نائب امام زمان (عج) هستند، در مدرسه و مکتب حاج قاسم سلیمانی، ولایتمداری و عشق به رهبر، عشق به، ولی فقیه، عشق به اولیاءالله و عشق به خدای متعال را می‌آموزیم.
ارسال نظرات