برگزاری نشست صمیمی فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی (عج)استان زنجان با کارکنان

نشست صمیمی کارکنان تیپ 36سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با حضور فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سردار عباسی در ابتدای این نشست به انتخابات مجلس شورای اسلامی  و ملاک و ویژگیهای یک نماینده اصلح اشاره  واظهار داشت : معیار نماینده اصلح در بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به ‌روشنی تبیین شد و اگر همین ملاک‌ها به‌ خصوص از جانب اصحاب رسانه به مردم درس داده شود، بسیار کارساز خواهد بود.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری شاخصه‌های نماینده اصلح را مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد، طرفدار عدالت بودن و داشتن روحیه جهادی بیان کردند، ملاک‌هایی که می‌تواند نشانگر نماینده تراز انقلاب اسلامی بوده و باعث تشکیل مجلسی قوی شود.

 

در ادامه حجت الاسلام تیموری با تأکید بر اینکه از مطالبات دیگر مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مردم باید توجه کنند که ما چه در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم درهرصورت عده‌ای به‌عنوان نمایندگان مجلس انتخاب خواهند شد که سرنوشت کشور توسط آن‌ها رقم می‌خورد، از این‌رو بهتر است مشارکت کنیم و رأی آگاهانه دهیم تا بتوانیم در تشکیل یک مجلس قوی سهیم باشیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ادامه داد: اگر مجلسی قوی شکل گیرد می‌تواند به تعبیری پیشرفت کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی ریل‌گذاری کند که از مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان مخصوصاً در بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه باید همه را به مشارکت همگانی توأم با حضور و مشارکت آگاهانه دعوت کنیم، افزود: باید مواظب باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که ساده‌زیست هستند، عمل، سوابق و عملکردشان را بررسی کنیم چراکه رأی باید آگاهانه و با شناخت باشد.

 

حجت‌الاسلام تیموری در پایان گفت: امیدواریم دوم اسفندماه ۹۸ به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی امت اسلامی باشیم، امروز روح قدسی آن شهید بزرگوار حاضر و ناظر بر جامعه ماست و قطعاً همان‌طور که در وصیت‌نامه‌اش هم اشاره کرد بود، از ما این مطالبه را دارد که در تبعیت از مقام معظم رهبری کم نگذاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار