حماسه حضور مردم در انتخابات که چونان حماسه حضور جوانان کشور در دفاع مقدس بود، رخ داد و قدردانی از این حضور میسر نیست مگر با خدمت دلسوزانه و امانت‌داری صادقانه مسئولان.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۱۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  حامد افروغ؛ جمعه دوم اسفند یازدهمین حضور ملت ایران برای انتخاب نمایندگان مجلس رقم خورد. انتخاباتی که در صورت دقت و هوشمندی مضاعف مردم می‌تواند سرنوشت ملت را تعیین کند؛ البته در اینکه حضور ملی و موثر مردم در انتخابات یک امر سرنوشت‌ساز و حیاتی است، شکی نیست؛ چراکه هر بار حضور ملی یک تنفس عمیق برای تدام حیات انقلاب اسلامی است، اما وجه حضور در انتخابات از این‌رو متفاوت می‌نماید که می‌توان آن را درست قرینه حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد دانست.

شرکت در جبهه‌های نبرد مستقیم با دشمن سخت‌ترین مرحله حفظ و حراست از کیان کشور است که برای قدردانی از آن حضور و حراست از دستاوردهای آن، حضور در همین انتخابات‌ها کمترین قدم است. حضوری که اگر با درایت و دقت همراه باشد بهترین راه برای حفظ تمامیت ارضی است چرا که هیچ سپری چون حضور ملی در عرصه دفاع از کشور نمی‌تواند دندان طمع بیگانگان را برای حمله از ریشه بکند.

حماسه حضور ملت ایران چونان همیشه رقم خورد و مانند عملیات‌های موفق دفاع مقدس، برگ زرین دیگری را برای ملت ایران رقم زد لکن آنچه بعد از آن در درجه اول اهمیت است،‌ قدردانی مسئولان از این حضور و حمایت ملی است که فقط با خدمت دلسوزانه و امانت‌داری صادقانه مسئولان میسر است. مجلس شورای اسلامی از آنجا که کانون ریل‌گذاری کشور برای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی است بیش از هر نهاد دیگری باید برای تحقق اهداف انقلاب در تکاپو باشد لذا اگر انتخاب مردم به درستی صورت گرفته باشد و کسانی که دلسوز و دغدغه‌مند انقلاب اسلامی باشند به این نهاد حساس راه یافته باشند، امید آن می‌رود که با قدرشناسی آنان گام های بلند کشور برای رفع مشکلات و تقابل با جدی‌تر با دشمنان کشور برداشته شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات