مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان مرکزی:

رویکرد بسیج حقوق دانان ارائه خدمات حقوقی بی منت به مردم است

محمدایرانی گفت: رویکرد بسیج حقوق دانان ارائه خدمات حقوقی بی منت به مردم استان است و امیدواریم با این کار بتوانیم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موثر باشیم.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۲۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  محمد ایرانی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان مرکزی در نشست صمیمی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت:نکته مهم بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم قوی تر شدن است و پس از ۴۰ روز از درگذشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دمیدن روحی دوباره مبنی بر لزوم تفکر جهادی و از خودگذشتگی برای سربلندی، دوستداران عزت و پیشرفت ایران اسلامی است که صد البته نخبگان، مسئولین می بایست الگوی این تفکر و حرکت انقلابی باشند.

وی افزود: عدالت و مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب و در گفتمان عموم مردم به یک خواسته ملی تبدیل شده است که اغلب اولیاء الهی برای تحقق آن خون مبارک خود را و عزت خود را داده اند؛ مبارزه با فساد به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که اراده کشور را متوقف بر آن می داند جزئی از الزامات تحقق عدالت است.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان مرکزی گفت: ما برای اینکه قوی شویم و علیه فساد کار کنیم باید فعالیت های خود را به صورت هماهنگ انجام دهیم، همچنین مواردی مانند تعمیق معنویت، بصیرت افزایی و درایت پذیری، افزایش سرمایه اجتماعی، جهاد در خدمت رسانی، تسهیل مشکلات مردم و از خود گذشتگی را در دستور کار قرار دهیم.

ایرانی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد بسیج حقوق دانان ارائه خدمات حقوقی بی منت به مردم استان است و امیدواریم با این کار بتوانیم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موثر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات