مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فرودگاه های استان سیستان وبلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فرودگاه های استان سیستان وبلوچستان گفت:حضرت امام هادی (ع) بسیار مهربان بود و همواره در رفع مشکلات اطرافیان تلاش می کرد و حتی گاه خودرا به مشقّت می انداخت.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۳۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان  به مناسبت شهادت امام هادی (ع)گفت:امام هادی (ع) خوش خوترین و راست گوترین مردم بود کسی که اگر او را از نزدیک می‌دید، خوش برخوردترین انسان‌ها را دیده بود و اگر آوازه اش را از دور می‌شنید، وصف کامل‌ترین فرد را شنیده بود.
حجت الاسلام نعیم اربابی در ادامه بیان داشت:امام هادی (ع) یکی از بهترین هدایایی که به شیعه تقدیم کردند زیارت جامعه کبیره است که یک دوره شناسنامه‌ی اهل بیت است.
اربابی در پایان اظهارداشت:همانطور که قرآن کارخانه‌ی انسان سازی است دعا هم بهترین مسیر برای تهذیب نفس است. امام هادی (ع) نیز فرمود: اگر می‌خواهی در این زمان که انسان‌های فاسد وجود دارند گمراه نشوی شروع به دعا کردن کنید.
اولین فایده‌ی دعا کردن این است که روح عبودیت پیدا می‌کنیم فایده‌ی دوم دعا این است که روح مان را تسلیم در برابر ولی خدا می‌کند.
ارسال نظرات