جهادگران پیشگامان خط مقدم جبهه فرهنگ وسازندگی هستند

دیدارگروه جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) با مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان دشتی
کد خبر: ۹۲۲۱۵۰۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، جمعی از پاسداران ودانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) که درقالب گروه جهادی و باهدف خدمت به مردم محروم منظقه به شهرستان دشتی سفرکرده اند با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان دشتی دیدار کردند.

حجت الاسلام الهی به بیان شرایط سخت و طاقت فرسای حضرت امام هادی (ع) درامرتبلیغ دین و رسالت سنگین امامت خویش درزمان خلافت بنی عباس پرداخت و اضافه کرد ، آن حضرت خط فکری و عقیدتی اهل بیت(ع) و پیامبراکرم(ص) را به خوبی بیان و حفظ نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان دشتی جهادگران و گروه های جهادی را به مجاهدینی تشبیه کرد که درخط مقدم جبهه فرهنگی و سازندگی حضور یافته و ازهیچ تلاش وکوششی برای زدودن غبار محرومیت و کمبودها از چهره مناطق محروم دریغ نمی کنند .

وی مصداق کار جهادگران را آیه 95 سوره نساء دانستند که این افراد با جان و مالشان به مجاهدت پرداخته و آنان را بر کسانی که نشسته اند و دست روی دست گذاشته اند برتری داده است.

حجت الاسلام ارکاک الهی مهمترین ویژگی کار جهادگران را اخلاص و ولایت مداری دانست و خطاب به پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) فرمود ، این روحیه را حفظ و تقویت نموده و از خداوند متعال توفیق و عاقبت به خیری برای این عزیزان طلب کرد.
درپایان دانشجویان میمهان سپاه دشتی به صرف شام از آنان پذیرایی شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار