خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام 24 تیم پزشکی جهت آموزش مقابله با بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۷۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی برجی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: 24 تیم پزشکی در قالب طرح "شهید رهنمون" جهت آموزش اصول و راه کارهای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سطح خراسان شمالی اعزام می شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در تلاشیم از تمام ظرفیت های بسیج در این راستا استفاده شود، افزود: این تیم های پزشکی به مساجد، محلات، حاشیه شهر و مناطقی که جمعیت فراوان دارد، اعزام می شوند.

وی اظهارداشت: تا کنون در بیش از 10 نقطه استان اعم از شهرک گلستان، شهرک امام خمینی، مسجد انقلاب و برخی مساجد شهرستان های شیروان و اسفراین این کلاس های آموزشی برگزار شده است.

برجی همچنین از چاپ 2 هزار پوستر آموزشی حاوی اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا توسط این نهاد خبر داد و بیان داشت: این پوستر ها در مساجد و محلات استان توزیع شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: لیست بیماران نیازمند حساس، پیوندی و دیالیزی خراسان شمالی از 10 مجموعه مرتبط گرفته شده و 2500 پک بهداشتی به کمک بهداری سپاه استان آماده و در دست توزیع است.

برجی در ادامه از خریداری دستگاه تب سنج لیزری توسط این نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر است با مجوز علوم پزشکی استان نیروهای ما در یکی از مناطق ورودی یا خروجی شهر بجنورد مستقر شوند که این طرح می تواند تا حدودی باعث کاهش بار روانی و استرس مردم شود.

وی افزود: همچنین مرکز مشاوره تلفنی جهت آگاهی و خدمات دهی غیرحضوری مردم در خصوص بیماری کرونا با ایجاد قرارگاه فضای مجازی در حال راه اندازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها