25 اسفند سالروز شهادت مظلومانه شهدا بی دفاع حادثه تاسوکی

امروز چهاردهمین سالگرد شهادت شهداء مظلوم تاسوکی است، شهدایی که بیرحمانه و ناجوانمردانه توسط گروهک تروریستی با رگبار گلوله در محور زابل به زاهدان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۱۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ۲۵ اسفند ماه ۹۸ یادآور زمانی است که تروریست‌های خودفروخته به سرکردگی عبدالمالک ریگی، این مزدور اجنبی، سرمست از کشتار مردم، بی شرمانه جنایت کردند و حمله به خودرو‌های مردم مظلوم را در دستور کار قرار دادند. عمال حلقه به گوشی که متحجرانه با تفکری جاهلانه در آستین استکبار پرورانده شدند، به انگیزه دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، راه را بر عده‌ای عابر بی گناه در مسیر زابل- زاهدان بستند. این مزدوران جنایتکار در دشتی موسوم به تاسوکی بی رحمانه به جان مردمی بی پناه تعدی کردند که بی هیچ شبهه‌ای در تمام مرام‌ها و مسلک‌های جهان حتی ممالک غیراسلامی تعرض به آن روا نبوده و نیست.

چهره نورانی ۲۲ شهید طلبه، دانشجو، معلم، دانش آموز، خبرنگار، کارمند، کاسب و کارگر که تیر استکبار سر آنان را در پشت تپه‌ای در دشت تاسوکی نشانه گرفت و صدای اشهد ان لا اله الله شان به آسمان رسید، مهر ابطالی بر ادعای کذب و دروغین تروریست بود.


تروریست‌های گروهک «جندالشیطان» به سرکردگی عبدالمالک ریگی ملعون سرکرده این گروهک که در پاکستان با تفکرات تند وهابیت شخصیت خود را شکل داده بود با عبور از نقطه صفر مرزی، در استتار رمل و تپه ماهور و درختچه‌های گز، خود را تا جایی در حدود دوازده کیلومتری مرز ایران و افغانستان، درمحور زابل به زاهدان و در فاصله چهارده کیلومتری «پاسگاه تاسوکی» رساندند. تررویست‌ها منطقه‌ای را انتخاب کرده بودند که ایجاد پست‌های ایست و بازرسی توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی، بواسطه ناامنی از جانب گروه‌های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر، امری معمول و عادی به نظر می‌رسید. با استفاده از همین موقعیت، جاده را بسته و با پوشش ماموران نیروی انتظامی اقدام به توقف خودرو‌های عمومی و شخصیِ عبوری کردند. تعداد دیگری از تروریست‌ها نیز در سایر نقاط منطقه پراکنده بودند و پشتیبانی این جنایت را به عهده داشتند.


پس از توقف خودرو‌ها با جداسازی زنان و مردان، به تفکیک فارس و بلوچ و شیعه و سنی، درمقابل چشمان وحشت زده زنان وگریه‌های کودکان، مردان و جوانان و نوجوانان بی گناه «شیعی مذهب» را با توهین و ضرب و شتم به یکصد و پنجاه متری جاده اصلی و درکنار خاکریزی، هدایت کردند؛ و اینجاست که اوج شقاوت و سنگدلی مزدوران غرب نمایان می‌شود تروریست‌ها دستان و چشمان گروگان‌ها رابسته و آن‌ها را در یک ردیف به فاصله یک متری کنار هم قرار می‌دهند و بی رحمانه آتش رگبار را به سمت قربانیان می‌گیرند و با شقاوت تمام از این صحنه دلخراش فیلمبرداری کرده تا با فروش آن به اربابان غربی مزد شقاوت، بیرحمی و خوش خدمتی خویش را دریافت کنند.

در میان شهداء پیر و جوان دیده میشدند، دانش آموز، کارمند، کارگر، دانشجو، خبرنگار، طلبه، سرباز و کاسب که فریاد و فغان زنان و کودکان همراه آن‌ها ذره‌ای بر دل سنگ تروریست‌ها اثر نگذاشت و همه را به شهادت رساندند تا حادثه تاسوکی برای همیشه بر صفحه تاریخ حک شود و جهل و نادانی وهابیون سر سپرده برای همیشه درذهن بشریت ثبت شود.

شرور جنایتکار، عبدالمالک ریگی این جیره خوار ایادی استکبار، آمریکا و رژیم منحوس سعودی که دستانش به خون هزاران مسلمان شیعه و سنی آلوده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در بامداد سه شنبه ۱۴ اسفند ۸۸ دستگیر و پس از محاکمه در روز یکشنبه ۳۰ خرداد ۸۹ در زندان اوین اعدام شد.
ارسال نظرات