مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم و حاشیه ای استان زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت : تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی به تعداد 500 بسته توسط گروههای جهادی معبر آسمانی، شهید خالقی و شهید حججی در مناطق محروم و حاشیه شهر زنجان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۰۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
فرهاد امندی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد:همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، گروه‌های جهادی با استقبال داوطلبان بسیجی، در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به مردم فعال شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی در بین محرومین تصریح کرد: مقابله با ویروس کرونا از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده و در این مدت ۳ هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در بین محرومین جامعه توزیع شد.


مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه در این مدت ۲ هزار و ۲۰۰ نقطه ضدعفونی شده و ۱۷ هزار بسته دستکش توزیع شده است افزود: در این مدت ۳ هزار نفر در قالب ۱۵۰ گروه جهادی در سطح استان فعال بودند.

امندی تهیه و توزیع ۷ هزار بروشور و آموزش‌های چهره به چهره را از دیگر اقدامات جهادی عنوان کرد و گفت: تهیه این بسته‌ها با همکاری خیرین، عموم مردم٬ گروه‌های جهادی و سپاه انصارالمهدی (عج) استان انجام شد.

وی ابراز کرد: ارزش تقریبی هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان بوده و به خانواده‌هایی که شغل خاص و درآمد ثابتی ندارند و همچنین خانواده‌های فاقد درآمد، قبل از فرا رسیدن سال نو توزیع می‌شود.

امندی خاطر نشان کرد: تعداد ۸۰۰ بسته از این آمار، توسط گروه‌های جهادی و با کمک خیرین تهیه شده و در بین محرومین توزیع شد.

وی هدف اصلی از این اقدام را کمک به خانواده‌های محروم، بویژه در این ایامی که شیوع ویروس کرونا باعث مشکلات درآمد و معیشتی بر آنان شده انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار