خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان،

اهدا ۲۵۰ بسته میان وعده به کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود+ تصاویر

به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه، ۲۵۰ بسته میان وعده به کارکنان و کادر درمانی و پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۶۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
اهدا ۲۵۰ بسته میان وعده به کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود و در راستای تقویت روحیه کارکنان و کادر درمانی و پزشکی و تقدیر از زحمات جهادگونه آنان در راه سلامت جامعه، ۲۵۰ بسته میان وعده با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.
این میان وعده‌ها شامل کیک و آجیل و آبیموه بود که به بیمارستان امام حسین (ع) اهدا تا بین کارکنان این بیمارستان توزیع شود تا بدانند جامعه به فکر آنهاست و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی و قدردنی دارد.
همچنین ۱۰۰ بسته بهداشتی نیز به این بیمارستان برای تقدیر از زحمات کادر درمانی اهدا شد که شامل مواد ضدعفونی کنند و دستمال کاغذی بوده است.
لازم به ذکر است حوزه بسیج دانش آموزی ایثار بسطام نیز مشابهه این کار را در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود انجام و از کادر درمانی و پزشکی تقدیر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار