فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) کرج گفت: اقدامات بسیج تا شکست و ریشه‌کنی کامل ویروس منحوس  کرونا حتی در ایام تعطیلات عید نوروز در کنار سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۲۶۲۸۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار شعبانی با تاکید به جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان و در جهت عمل به منویات رهبری در خصوص بسیج ملی و یکپارچه مردم برای ریشه کنی این ویروس گفت: نیروهای همیشه درصحنه بسیجی و جهادگر، همواره در تمام عرصه‌ها حضور موثری دارند این بار نیز تا شکست کامل بحران کرونا در میدان مبارزه آماده جانفشانی هستند.

بسیجیان تا شکست بیماری کرونا در عرصه خواهند بود

وی با اشاره به فراگیر شدن ویروس کرونا، بسیجیان این ناحیه نیز برای نابودی این ویروس اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن آلوده سطح شهر کردند، اظهار داشت: هر روز بسیجیان جهادگر ناحیه امام هادی(ع) در قالب اکیپ های متعمادی  برای ضدعفونی معابر و گندزدایی اماکن آلوده سطح شهر کرج و روستا ها اقدام می‌کنند.

وی بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا و مهار این ویروس را، ماندن در خانه و حذف تردد غیرضروری شهروندان عزیز در سطح شهر دانست و گفت: با قطع زنجیره شیوع کرونا، کرونا جزء پذیرفتن شکست در برابر همت ملت ما ندارد و به‌زودی طومار این ویروس ناخوانده را در کشور درهم خواهیم پیچید.

فرمانده ناحیه امام هادی (ع) اضافه کرد: با راه اندازی قرارگاه مردمی نیز بسته بندی کردن پک های بهداشتی،  گندزدایی و ضد عفونی شامل ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک، توسط بسیجیان جهادگر همه روزه صورت  می گیرد و این کار به صورت مداوم ادامه دارد و در درب خانه‌های شهروندان توزیع می شود.

 وی گفت: صدها بسته معیشتی اهدایی سپاه جهت اهدا به خانواده های آسیب پذیر و محرومین سطح شهر توسط بسیجیان جهادگر ناحیه امام هادی(ع) توزیع گردیده است. این بسته های اهدیی معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز و تن ماهی می باشد.

فرمانده ناحیه امام هادی (ع) در پایان با اشاره به نقش ایثار و از خود گذشتگی پرستاران گفت: انصافا تلاش و ایثارگری سربازان خط مقدم کرونا، پرستاران قابل تقدیر و هیچ زبانی قادر به تشکر از زحمات و مهربانی‌های این عزیزان نیست.

 

خبرنگار بسیجی: رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها