فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور از مشارکت خودروهای ی سبک، سنگین و موتورسیکلت‌های سپاه در عملیات گندزدایی خبر داد و گفت:دو نقاهتگاه در سیستان و بلوچستان شده است تا بیماران برای گذراندن طول درمان و استراحت در آنجا حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۷۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

سرهنگ پاسدار غلامعلی کفاش، فرمانده بهداری رزمی سپاه در جنوب شرق کشور در حاشیه عملیات بیولوژیک سپاه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران در سطح استان فعالیت‌هایی را انجام داده است  که از جمله آن اختصاص ۳۵ تخت بیمارستانی در بیمارستان نبی اکرم(ص) به بیماران کرونایی بود، همچنین ۳۵ تخت سیار در محوطه بیمارستان آماده خدمات بستری شد.

وی بیان کرد: یک نقاهتگاه در زاهدان و یک نقاهگاه در سیستان مجهز شده است تا بیماران برای گذراندن طول درمان و استراحت در آنجا حضور داشته باشند.

سرهنگ کفاش افزود: نقاط آلوده و بیمارستان‌ها را به وسیله خودرو‌های واکنش سریع گند زدایی کردیم، در ایرانشهر نیز قرارگاه شهید معمار این اقدامات را انجام داده است.

فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: امروز هم با تمامی امکانات با ۱۳۳ خودروی سبک و سنگین و موتور سیکلت و ۴۲۰ کاربر، گندزدایی حوزه زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را بر عهده داریم که پس از حوزه استحفاظی این دانشگاه همین تیم در سیستان و سپس در ایرانشهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
ارسال نظرات