استاندار مرکزی گفت: بسیج و سپاه با تمام امکانات و نیروی انسانی خود و با برنامه ریزی و ابتکارات خیلی قابل توجه و جالب از همان روز اعلام شیوع ویروس فعالیت کردند و امروز که در اوایل فروردین ماه هستیم می توانیم ادعا کنیم که همه این برنامه ریزی ها به نتیجه رسیده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۹۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی و فرمانده قرارگاه زیستی استان در بازدید از کارگاه های مردمی تولید تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا، در جمع خبرنگاران گفت: در طول شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی به یک امتیاز بسیار خوب رسیدیم و آن استفاده از ظرفیت مردمی ای بود که تا قبل از آن شاید به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته بود.

آقازاده با تاکید بر هماهنگی و همکاری های شکل گرفته پس از اعلام خبر شیوع این بیماری در سطح استان، عنوان کرد: هماهنگی و همکاری های لازم در تمام عرصه ها به ویژه در بخش تولید تجهیزات مورد نیاز، توسط بچه های سپاه و بسیج رقم خورد و این افراد کمک های بسیاری را صورت دادند.

وی با اشاره به حضور تمام عیار سپاه و بسیج در این عرصه اظهار کرد: این نیروها با تمام امکانات و نیروی انسانی خود با برنامه ریزی و ابتکارات خیلی قابل توجه و جالب فعالیت کردند و امروز که در اوایل فروردین ماه هستیم می توانیم ادعا کنیم که همه این برنامه ریزی ها به نتیجه رسیده است.

فرمانده قرارگاه زیستی استان نتیجه برنامه ریزی ها و تلاش ها را شکوفایی استعدادها و تامین تجهیزات مورد نیاز دانست و تصریح کرد: صد در صد کارگاه های فعال در تولید تجهیزات مردمی هستند و توسط اقشار مختلف بسیج و به طور کلی بسیج سازندگی شکل گرفته اند و می توانیم بگوییم به واسطه تلاش این کارگاه ها در تولید تجهیزاتی مانند ماسک صد در صد به خود کفایی رسیده ایم.

وی افزود: مانند دفاع مقدس که در هر یک از روستاها و شهرها برای تامین نیازهای آن زمان کارگاهی را شاهد بودیم، امروز نیز همان صحنه ها تکرار می شود. می توانیم از این اتفاق به عنوان یک نوع احیای وحدت ملی و روحیه بسیجی نام ببریم که امروز در تهیه و تامین مایحتاج مورد نیاز برای مقابله با این بیماری جلوه کرده است.

آقازاده فعالیت های مردمی را یکی از نمادهای وحدت ملت ایران برشمرد و بیان کرد: این مهم نشان می دهد که می توان از نیروی مردم برای انجام کارهای بزرگ استفاده کرد. توان نیروهای مردمی انقلاب در خیلی از کشور ها وجود دارد ولی به دلیل نبود روحیه بسیجی از آن استفاده نمی کنند اما در کشور ما این اتفاق می افتد.

وی خاطر نشان کرد: فکر می کنم هر چه قدر جلو می رویم در سایر زمینه هایی که تا دیروز نیازمند بودیم به یاری خدا با این روحیه بسیجی و برنامه ریزی هایی که در استان وکشور انجام می شود این نیازها رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات