خبرهای داغ:
به پاس مجاهدت های شهدای مدافع سلامت :

پویش «ختم قرآن کریم» به نیابت از «شهدای عرصه سلامت»

پویش ختم قرآن کریم به نیابت از شهدای مدافعان سلامت و امنیت در شهرستان گنبدکاووس و به همت اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۰۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

در روزهای اخیر کشورمان ایران اسلامی با چالشی بزرگ به نام شیوع بیماری کرونا مواجه شده و بدون تردید بهترین تدبیر همان در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال این بیماری است که در روزهای اخیر به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم و حیاتی در چنین شرایطی توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی متاثر از ماندن مردم در منزل و ضرورت ارائه برنامه‌هایی برای جلوگیری از افسردگی و یا غلبه ترس و وسواس بر بدنه جامعه مهمی چون خانواده است.

به همین منظور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در اقدامی شایسته با راه‌اندازی پویش ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح مطهر شهدای مدافع سلامت که در مسیر مقابله با بیماری کرونا جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، تلاش کرده است. ضمن ایجاد فضایی معنوی در منزل و یادآوری مجاهدت‌های کادر درمانی و پرستاری گامی هر چند مختصر در مسیر اقناع عمومی برای ماندن در منزل و همچنین ارائه برنامه در این ایام بردارد.

در این پویش که به «خانواده قرآنی – خانه قرآنی» موسوم شده است خانواده‌ها می‌توانند تا نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با ثبت‌نام برای قرائت یک جزء قرآن به ازای هر نفر یا هر خانواده در این پویش شرکت کرده و با ارسال نام و نام‌خانوادگی به شماره 09111760438 در قرعه کشی 10 جایزه نفیس جزو برندگان مسابقه باشند.

 

پویش «ختم قرآن کریم» به نیابت از «شهدای عرصه سلامت»

ارسال نظرات
پر بیننده ها