فرماندار شهرستان اردل:

الگوی پاسداران ما امام حسین(ع) است

فرماندار اردل در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان، الگوی پاسداران را امام حسین علیه السلام دانست و از تلاش سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۷۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ، به مناسبت روز پاسدار فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردل با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اين شهرستان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان اردل ضمن تبریک میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار گفت: به حق، چنین روز بزرگی را روز پاسدار نام گذاشتند، چون الگوی پاسداران ما امام حسین (علیه السلام) است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی  بالاترین و گرانمایه ترین گوهر که جان  شیرین خود است  را در راه حفظ وطن در برابر هجوم دشمنان فدا می کنند.

آقای کیانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان سپاه ناحیه اردل، گفت: سپاه شهرستان اردل در همه شرایط و در موقع نیاز شهرستان توانست به خوبی ورود پبدا کند و انصافا زحمات زیادی در راه امنیت، سازندگی ، فرهنگی و بصیرتی کشیدند.

وی ادامه داد: اخیرا گروه های جهادی، بسیجیان و خانواده سپاه در راه مقابله با انتشار ویروس کرونا زحمات زیادی کشیدند و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دادند و به صورت شبانه روز در همه عرصه های جهاد حاضر بودند که از حضور پاسداران و بسیجیان حاضر در این میدان تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است؛ با همکاری تشکیل تیم های مدافعان سلامت ناحیه مقاومت شهرستان اردل، غربالگری مردم در این شهرستان 100 درصد انجام شده و ایستگاه های سلامت در گلوگاه های ورودی شهرستان برپا می باشد و 5کارگاه تولید ماسک جهادی در این شهرستان فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار