خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جشن های فرهنگی و هنری اعیاد شعبانیه در راستای پیشگیری از وبروس کرونا به صورت فضای مجازی در سطح شهرستان با همت هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج شهری روستایی هندیجان برگزار شده و همچنان با شور و اشتیاق همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۲۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

امسال در ایام نوروز که مصادف شده به اعیاد شعبانیه و درگیری مردم کشور با وبروس منحوس کرونا به همین منظور جشن ها میلاد حضرت امام حسین(ع)و حضرت ابوالفضل العباس (ع)و حضرت امام سجاد (ع)با همت هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج شهری روستایی هندیجان بصورت ویژه در فضای مجازی با برپایی مسابقات فرهنگی در حال انجام است.

 

جوانان و نوجوانان هیات های مذهبی هندیجان با هماهنگ و برنامه ریزی شده منظم در پیام رسان های فضای مجازی شروع به پخش کلیپ ها مداحان و مسابقات فرهنگی نموده اند که درپایان نیمه شعبان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنند گان در این مسابقات خواهند داد.

 

بسیجیان خواهر در سطح پایگاه ها در فضای مجازی برای خواهران مسابقات فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار نموده اند که دراین باره حوزه علمیه خواهران همکاری خوبی در این زمینه دارند که جای تقدیر دارد که حوزه علمیه خواهران به طلاب نیازمند در این ایام مبارک بسته های مواد غذایی اهداء نمود.

 

درادامه گزارش خبری ، فضای مجازی بصورت حسینیه با همت جوانان تبدیل به شادی و نشاط با پخش عکس ها و کلیپ هایی از مداحان شهرستان و کشوری شده که مردم راحت تر استفاده نمایند والبته موارد بهداشتی در خصوص ویروس کرونا هم عنوان می شود.

 

انشالله جشن های اعیاد شعبانیه با تمام ظرفیت ها در فضای مجازی تا نیمه شعبان همزمان با ولادت حضرت امام زمان (عج)در شهرستان هندیجان بصورت منظم و هماهنگ شده ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها