عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهرک ولیعصر اراک انجام شد

یگان مستقل جنگ نوین گروه مهندسی ۴۲ قدر با کمک بسیجیان در یک اقدامی جهادی شهرک ولیعصر اراک را گندزدایی و ضدعفونی کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۴۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ ستوان یکم پاسدار بهنام بختیاری فرمانده یگان مستقل جنگ نوین گروه مهندسی ۴۲ قدر در آغاز عملیات ضدعفونی شهرک ولیعصر(عج) اراک گفت: این اقدام در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی معابر و اماکن شهرک ولیعصر(عج) با حجم قابل توجهی مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهرک ولیعصر(عج) با همکاری و مشارکت بسیجیان، جهادگران، یگان مستقل جنگ نوین گروه مهندسی ۴۲ قدر و حوزه بسیج شهدای بدر انجام می‌شود.

فرمانده یگان مستقل جنگ نوین گروه مهندسی ۴۲ قدر ادامه داد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی این شهرک که صبح امروز آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد با استفاده از دستگاه‌های مدرن رفع آلودگی دستگاه‌های هولدر و دلت و با به کارگیری نیروهای متخصص انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کلیه امکانات و تجهیزات گندزدایی گروه مهندسی ۴۲ قدر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اختیار گروه های جهادی قرارگرفته و تا امروز خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است.

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با یاری خداوند و مشارکت و همکاری مردم بتوانیم هرچه سریعتر این ویروس منحوس کرونا را از کشور خارج کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار