خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین

آغاز رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت شهرستان قزوین

سرهنگ اصل بیگی گفت: رزمایش مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی و گند زدایی سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت بسیج در شهرهای اقبالیه، محمود آباد نمونه، کوهین، طارم، الموت غربی و شرقی، اقبال شرقی و چوبیندر برگزار می شود
کد خبر: ۹۲۲۸۸۵۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

سرهنگ زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار کرد : رزمایش مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی و گند زدایی سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت بسیج در شهرهای اقبالیه، محمود آباد نمونه، کوهین، طارم، الموت غربی و شرقی، اقبال شرقی و چوبیندر در تاریخ ۱۱ و ۱۲ فروردین سال جاری برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش با همکاری هیات مذهبی، پیشکسوتان بسیجی، گردان امام حسین(ع)، شهرداری و شبکه بهداشت برگزار می شود.

 

اصلی بیگی گفت: بسیج و سپاه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از تمام طرفیت خود استفاده کرده و همه امکانات سپاه و بسیج در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و نهادهای مسئول و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) بیان کرد: مردم باید توصیه‌های خود مراقبتی مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

 

۴۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار