بهره‌برداری از نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سردار سلیمانی در اهواز

نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی که به همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و با همکاری بسیج جامعه پزشکی خوزستان راه‌اندازی شده، فعالیت خود را در اهواز آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه راه‌اندازی این نقاهتگاه، بیان کرد: نقاهتگاه سردار سلیمانی با ظرفیت یکصد تخت در سالن ورزشی حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت اهواز برای پذیرش دوره نقاهت بیماران کرونایی به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار الماس تیموری افزود: بیماران کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان به مدت ۱۴ روز نگهداری در این نقاهتگاه که مجهز به بخش پذیرش، و تمامی امکانات درمانی نیز کادر پزشکی است نگهداری می‌شوند؛ ظرفیت این نقاهتگاه متناسب با پذیرش بیمار قابل افزایش است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی خوزستان تاکنون بیش از ۵۵۰ تخت برای بیماران کرونایی در سراسر خوزستان آماده سازی کرده است.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه یک مجموعه نقاهتگاهی دیگر در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: سومین نقاهتگاه که توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان در حال آماده‌سازی است نقاهتگاه بیمارستان طالقانی اهواز است که چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نخستین نقاهتگاهی که توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان به بهره‌برداری رسید، نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی قرارگاه شفا در سالن ورزشی راه‌آهن جنوب در اهواز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار