خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، سردار حاج میرزا محمد سلگی، سال‌ها با صبوری، رنج ناشی از مجروحیت را تحمل کرد و مظهر استقامت شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۴۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

سردار «سلگی» سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت را تحمل کرد و مظهر استقامت شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پیامی شهادت سردار «حاج میرزا محمدسلگی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

آب هرگز نمی میرد ....

شهادت، نوشیدن آب حیات مستانه لقاءالله و اذن ورود به حیات عند الرب و ضیافت الله در جوار سید الشهدای ابدیت تاریخ حسین ابن علی(ع) است.

بار ديگر يكي از مردان الهي و هم تبار عاشورائيان به فيض عظيم شهادت نائل آمد و روح پاكش با ارواح شهيدان والامقام خصوصاً حضرت سيد الشهدا(ع) در ملكوت اعلي مأوي گزيد و از روزي الهي بهره‌مند شد.

جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، سردار حاج میرزا محمد سلگی، سال‌ها با صبوری، رنج ناشی از مجروحیت را تحمل کرد و مظهر استقامت گردید.

اینجانب شهادت این جانباز سرافراز را به محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم ولایت‌مدار شهرستان نهاوند به ویژه خانواده معظم ایشان، تسلیت گفته، از خداوند منّان برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات