مسئول بسیج سازندگی اظهار داشت: گروه‌های جهادی کوهبنان به صورت خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۸۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهبنان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمان؛  در خصوص اقدامات گروه های جهادی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: 

از همان ابتدای ورود این ویروس بود که فضای مجازی غرق فداکاری جامعه پزشکی شد و به خاطر حساس بودن کار آن‌ها و جانفشانی برای حفظ سلامت مردم و جامعه به مدافعان سلامت نام گرفتند.

  گروه‌های جهادی هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

 

 گروه‌های جهادی در شهرستان کوهبنان در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند. در واقع گروه‌های جهادی پایگاه‌های مختلف بسیج به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان در کنار مردم حضور دارند؛ خود را سپر بلای آنان می‌کنند تا مردم همچنان مانند روزهای عادی به زندگی ادامه دهند.

 

این گروه‌ها؛ پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری وسایل نقلیه عمومی و بیمارستان  را در اولویت خود قرار داده‌اند؛ به‌گونه‌ای که سهم مؤثری در مهار کرونا بر عهده دارند.

لذا گروه‌های جهادی خودجوش با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد برای گندزدایی معابر ورود جدی داشته‌اند.

 

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی طی این مدت در بحث توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جهت پیشگیری از  کرونا  اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و با توجه به کمبود ماسک در برخی از منلطق؛  نیروهای جهادی با تهیه پارچه و مواد اولیه استاندارد  در شهر کوهبنان و در بخش طغرالجرد و سلمانشهر وارد عرصه تولید ماسک شدند.

و نیروه‌های بسیجی به صورت جهادی در ایستگاه‌های کنترل ورودی شهرها با نیروی انتظامی و هلال احمر  همکاری لازم را داشته که از کلیه این نیروها  و گروه های جهادی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظرات