سردارمعروفی بیان داشت:بعد از وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در شهرهای کهنوج، قلعه گنج ، بخشی از فاریاب و به طور ویژه در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت با هماهنگی فرمانده محترم کل سپاه و سپاه استان نیروی زمینی سپاه قدس ، قرارگاه سازندگی خانم النبیا و هوا و فضا تمامی دستگاههای مهندسی به منطقه اعزام شد و تعداد ۲۴ دستگاه ماشین آلات مهندسی شامل لودر ، بلدوزر ، بیل و بیلبکو برایع خدمت رسانی به مردم منطقه اجاره و وارد منطقه سیل زده کردیم
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خدمات مهندسی سپاه ثارالله در منطقه زهکلوت اظهار داشت:سپاه ثارالله ۲۲/۵ کیلومترسیل بند در منطقه زهکلوت احداث و ترمیم نموده است بدون گرفتن پول وبستن هیچ قراردادی باهیچ نهادی.

سردارمعروفی بیان داشت:بعد از وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در شهر‌های کهنوج، قلعه گنج، بخشی از فاریاب و به طور ویژه در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت با هماهنگی فرمانده محترم کل سپاه و سپاه استان نیروی زمینی سپاه قدس، قرارگاه سازندگی خانم النبیا و هوا و فضا تمامی دستگاه‌های مهندسی به منطقه اعزام شد و تعداد ۲۴ دستگاه ماشین آلات مهندسی شامل لودر، بلدوزر، بیل و بیلبکو برای خدمت رسانی به مردم منطقه اجاره و وارد منطقه سیل زده کردیم.
وی افزود: تا کنون نزدیک به ۲۲ کیلومتر سیل بند ایجاد، تقویت و ترمیم شده است و ۲ کیلومتر داکت به طور کامل احداث، ۲ کیلومتر سیل بند، ۱۸ کیلومتر داکت وسیل بند در ضلع شرقی شهر زهکلوت احداث و ترمیم شده است
معروفی تصریح کرد: سپاه برای انجام این خدمات با هیچ ارگان و نهادی قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضاء نکرده و از جایی هم پول دریافت نکرده است.
وی افزود: خدمت بی منت برای، ولی نعمتان خودمان، مردم یکی از ابلاغ‌های فرمانده سپاه است که به صورت یک حرکت جهادی انجام می‌شود.
معروفی تصریح کرد: سپاه خود را سپر بلای مردم به ویژه مردم قانع، خونگرم، بی توقع و انقلابی با اعیار بالا که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و ما خود را مدیون این مردم عزیز میدانیم.
فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: همه اقدامات انجام شده در حوزه‌های مهندسی، تحویل کالا، معیشت، خروج آب، لایه روبی و ضدعفونی که در منطقه انجام میشود همه با دید رسالت محوری و تکلیف و اقدام خداپسندانه برای مردم عزیز و بزرگوار منطقه است.
وی اظهار کرد: در زمان حوادث غیر مترقبه طبق ابلاغیه فرمانده سپاه پاسداران آتش به اختیار و با همکاری مسئولین استانی ورود و اقدام خواهیم کرد.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: سپاه در چهارچوب قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی کار می‌کند و همه سپاه، بسیج، خیرین، گروه‌های جهادی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه معیشت فعالیت می‌کند که آن شاالله بتوانیم این راه را ادامه دهیم.
ارسال نظرات