با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

اولین جلسه هیات اندیشه ورز و اعضای گروه جهادی مداح در زاهدان برگزار شد

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: تلاش مداحان در عرصه رسانه و فضای مجازی در مبارزه با کرونا و گرامیداشت ایام نیمه شعبان از اولویت های مهم است.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۴۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج  از زاهدان، با حضوررییس بسیج مداحان کشور در اولین جلسه هیات اندیشه ورز و اعضای گروه جهادی مداح «شهید محسن خزائی» در سال ۹۹ در زاهدان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور، در اولین جلسه هیات اندیشه ورز و جلسه گروه جهادی خواهران مداح بسیجی و خادمیار رضوی (گروه شهید محسن خزایی) در سال ۹۹ که در محل سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، حضور یافت و از اقدامات و فعالیت‌های این گروه مطلع شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، مسئول سازمان بسیج مداحان کشور، ضمن تشکر از همت و تلاش مداحان بسیجی گفت: در تمام کشور با همت بسیج مداحان فعالیت‌های مفید و خدمات شایان ذکری در حوزه کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: بدیهی است تداوم این روند و حرکت در گرو، ترغیب و تشویق سایر مداحان و اعضای حلقه‌های صالحین است.

سرهنگ ارجونی همچنین تلاش مداحان در عرصه رسانه و فضای مجازی در این ایام را از اولویت‌های مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان میبایست برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر کشور تدارک دیده شود.

همچنین محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: علاوه بر حضور موثر مداحان برادر و هیات‌های مذهبی در این ایام، خواهران بسیجی نیز در قالب گروه جهادی به دوخت ودوز و تهیه ۶۰۰۰ ماسک از ابتدای شیوع بیماری کرونا همت گماردند و تا امروز نیز فعالیت خود را ادامه داده اند.

اوی افزود: بسیج مداحان طی همیاری و تعامل با بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی، مقادیری از ماسک‌های تهیه شده توسط این گروه جهادی را، در بیمارستان ها، نانوائی‌ها و آرایشگاه‌های سطح شهر توزیع کرده اند.
ارسال نظرات