شهادت بسیجی اهل سنت در سراوان

اسماعیل قلندرزهی، بسیجی اهل سنت در منطقه مرزی بخش بم پشت شهرستان سراوان در درگیری با اشرار مسلح که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۵۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم تشیع و خاکسپاری شهید اسماعیل قلندرزهی با حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستانی در سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان و امام جمعه این شهرستان در مراسم تشیع و خاکسپاری این شهید گفت: با مجاهدت و شهادت ما می‌توانیم در مقابل دشمن بایستیم .
 
وی با اشاره به این مطلب که از صدر اسلام تا کنون دشمن با استفاده از دسیسه ها، توطئه ها و روش های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد شده است، افزود: به لطف الهی  مردم با توکل بر خدا در برابر دشمن مقابله و ایستادگی کرده اند.
 
حجت الاسلام بامری با اشاره به این مطلب که نبی مکرم اسلام در مدینه برای دفاع از اسلام عزیزترین‌ افراد و دوستان خود را در این راه از دست دادند، ادامه داد: شهادت در راه خدا در اسلام یک مسئله‌ای است که بالاتر از آن ما وجهه و خوبی نداریم امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید اگر خوبی‌های عالم را بخواهیم بشماریم خوبی را که ببینیم بالاترش خوبی دیگرند، اما مرگی که شهادتش در راه خدا هست بالاترش خوبی چیزی نیست و اگر ما در این مسیر عزیزی راهم از دست بدهیم یک عزتمندی است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: دشمنی دشمنان اسلام است از صدر اسلام تا به الان به خصوص در انقلاب اسلامی به اوج رسیده است لذا باید به این مسئله باید بیش از هر زمان دیگری توجه کرد.
ارسال نظرات