خبرهای داغ:
با حضور شورای تامین شهرستان آبیک صورت گرفت:

بازدید از کارگاه قرارگاه جهادی بسیجیان شهر آبیک

فرماندار شهرستان آبیک به همراه حجت الاسلام میرامینی امام جمعه ، اخلاقی معاون فرماندار و اعضای شورای تامین، مدیریت شبکه بهداشت و درمان، شهردار از کارگاه حوزه مقاومت بسیج ثارا... شهرستان آبیک بازدید نمود
کد خبر: ۹۲۳۰۱۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج صبح امروز (یکشنبه) شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه حجت الاسلام میرامینی امام جمعه ، اخلاقی معاون فرماندار و اعضای شورای تامین، مدیریت شبکه بهداشت و درمان، شهردار از کارگاه حوزه مقاومت بسیج ثارا... شهرستان آبیک بازدید نمود 

وی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی این عزیزان در راستای تامین ملزومات مورد نیاز کادر درمان،اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از این بحران و ضدعفونی نمودن اماکن و معابر در قالب قرارگاه جهادی بسیج اظهار کرد: بسیج همواره در تمامی بحرانها بدون هیچ چشم داشتی به صورت جهادی ورود پیدا کرده و یاریگر اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر بوده است .

میرامینی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی همچون دیگر کشورها درگیر این بحران است در حالی که سخترین تحریمها نیز از سوی دشمنان بر کشورمان تحمیل شده است. 

امام جمعه آبیک بیان کرد: خوشبختانه با همراهی و همدلی و نجابت مردم و ورود جهادی بسیجان عزیز در قالب قرارگاههای جهادی در تهیه ملزومات از جمله ماسک توانستیم بار دیگر روی پای خود ایستاده و تحریم ها را شکست دهیم.  

وی در خاتمه افزود: بسیجان امروز و در این برهه از زمان به کارهای جهادی خود در کنار دولت یاریگر دولت در امر مدیریت بحران بودند و هستند.

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها