همزمان با اعیاد شعبانیه و با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و وضعیت اقتصادی پیش آمده، تعداد ۷۰۰ سبد کالا با کمک خیرین کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان ماسال بین نیازمندان توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۷۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش بسیج مهندسین عمران و معماری خبرگزاری بسیج از استان گیلان ، همزمان با اعیاد شعبانیه و با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و وضعیت اقتصادی پیش آمده، تعداد ۷۰۰ سبد کالا با کمک خیرین  استان و کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان ماسال بین نیازمندان توزیع گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماسال اعلام کرد: سپاه ناحیه ماسال به کمک فرماندار و بخشداران، شورای شهر و شهرداران شهرهای ماسال و شاندرمن ، بسیج و کانون بسیج اصناف شهرستان،کانون مهندسین عمران ومعماری و  هیئت امناء مساجد ، خیرین محلی ، دهیاری و شوراهای اسلامی محلات و بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تعداد ۱۵۰۰ سبد کالا که از این تعداد ۸۰۰ سبد کالا در روزهای پایانی سال گذشته بین نیازمندان توزیع شده و تعداد ۷۰۰ سبد تهیه شده و توسط گروهای جهادی پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج اقشار در حال توزیع است.
وی در ادامه افزود: اقلام موجود در هر سبد کالا مواد خوراکی و ضد عفونی کننده های بهداشتی با ارزش هر سبد به طور متوسط یک میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای تهیه این سبدها در شهرستان به کمک شوراهای اسلامی و دهیاری های محلات ، هیئت امناء مساجد و خیرین محلی و.... هزینه شده است.

ارسال نظرات